کلوپ: ما تسلیم نمی شویم و هنوز شانس داریم، با یک چالش وحشتناک روبرو شده ایم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: می خواهیم در مادرید برترین بازی را به نمایش بگذاریم. با یک چالش وحشتناک روبرو شده ایم. ا تسلیم نمی شویم و هنوز شانس داریم.

کلوپ: ما تسلیم نمی شویم و هنوز شانس داریم، با یک چالش وحشتناک روبرو شده ایم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آمیتیس تک، به نقل از بی تی اسپورت، لیورپول در ملاقات برابر رئال مادرید در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحقیر شد و بانتیجه 5 بر 2 بازی را واگذار کرد.

یورگن کلوپ باوجود آنکه تیمش در این بازی تحقیر شد، اما امید خود را برای صعود به دور بعد از دست نداده است و امیدوار است که تیمش در بازی برگشت برابر رئال جبران کند.

سرمربی آلمانی لیورپول بعد از بازی گفت: ما آغاز بسیار خوبی داشتیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. در نیمه نخست اگر دو گلی را که خوردیم کنار بگذاریم عملکرد رضایت بخشی برابر رئال داشتیم. بعد از گل نخستی که دریافت کردیم شرایط بد شد. ما به خوبی بازیکنان رئال را تحت فشار قرار ندادیم و به همین دلیل به بدترین شکل ممکن گل دوم را دریافت کردیم تا نیمه نخست با تساوی به سرانجام رسد. نباید یک تیم چنین گل های ساده ای را دریافت کند.

او ادامه داد: در نیمه دوم یک توپ بلند برای وینیسیوس ارسال شد. نمی دانم واقعا آن صحنه خطا بود یا نه، اما دفاع ما خوب کار نکرد و گل سوم را دریافت کردیم. چنین بازی دفاعی برابر تیمی که مهاجمان بسیار خوبی دارد مناسب نیست. رئال بعد از آنکه گل سوم را به ثمر رساند با اعتماد به نفس بسیار بالاتری بازی کرد و پیروز شدند دو گل زیبای دیگری هم به ثمر رسانند و کار ما را تمام نمایند. در یکی از گل ها توپ را از زیر پای مدافع ما ربودند که این بسیار عجیب بود.

یورگن کلوپ تیغ انتقاد را به سمت خط دفاعی تیمش گرفت و گفت: ما 5-6 بازیکن دفاعی داشتیم، اما روی یکی از گل ها هیچ کدام از بازیکنان زحمتی به خود نداند و چنین چیزی نباید رخ دهد. وقتی توپ به ما می رسید بسیار خنثی بودیم. ما در نیمه دوم توپ را به راحتی از دست می دادیم و همین باعث شکست ما شد.

او درباره بازی برگشت گفت: می خواهیم در مادرید برترین بازی را به نمایش بگذاریم. با یک چالش وحشتناک روبرو شده ایم. ابتدا باید در لیگ به میدان رویم و بعد از آن خود را برای بازی برگشت آماده می کنیم. ما تسلیم نمی شویم و هنوز شانس داریم.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلوپ: ما تسلیم نمی شویم و هنوز شانس داریم، با یک چالش وحشتناک روبرو شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: ما تسلیم نمی شویم و هنوز شانس داریم، با یک چالش وحشتناک روبرو شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید