طراحی لوگو

مقایسه سامسونگ گلکسی A54 و پوکو X5 پرو

گلکسی A54 و پوکو ایکس 5 پرو از بهترین میان رده های بازار هستند.

18 مرداد 1402

چانگان از خودروی برقی دیگری رونمایی کرد، گزینه واردات به ایران؟

چانگان از تازهترین خودروی برقی خود با نام Qiyuan A07 در چین رونمایی کرد.سبک تازه طراحی این شرکت همراه با مشخصات فنی تازه، در این خودرو حضور دارد.

31 تیر 1402

تصاویر ، معرفی شاسی بلندهای خارق العاده آینده مرسدس بنز ، نمایش همزمان قدرت و زیبایی

پس از معرفی مرسدس جی ال سی (GLC) نو و GLC کوپه، این خودروساز آلمانی نسخه های ای ام جی (AMG) این دو شاسی بلند را عرضه می نماید.

28 تیر 1402

ماکان T مدل 2023؛ شاسی بلند سریع پورشه

ماکان تی در آزمایش ها طی 5.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با 232 کیلومتر برساعت گزارش شده است.

31 مرداد 1401

کانسپت Scenic Vision؛ بیانگر دیدگاه متفاوت رنو

مدل Scenic به علت قرارگیری در سگمنت MPV یا مینی ون ها، همیشه به عنوان یکی از محصولات متفاوت، محبوب و البته کاربردی رنو در اروپا شناخته شده است. حال با معرفی کانسپت Scenic Vision، احتمالا دیگر شاهد فراوری و عرضه این مدل در سگمنت مینی ون ها نخواهیم بود و باید منتظر...

12 تیر 1401

آنالیز مسائل مدیریتی استقلال در این فصل، اوضاع گل و بلبل نیست!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در ابتدای فصل با تغییرات مهمی در ارکان مدیریتی روبرو شد و این تغییرات باعث بازگشت آرامش به این تیم شد. از مهم ترین عواملی که بعد از تغییر مدیریت آرامش را به این تیم بازگرداند، تعامل جالب پیش آمده بین سرمربی و مدیرعامل...

3 تیر 1401

خرید پاکت نامه آماده در تعداد کم

چه یک مهمانی شرکتی یا یک جشن عروسی بزرگ برای برنامه ریزی داشته باشید، خرید پاکت نامه آماده یکی از ملزومات شما می باشد. پاکت نامه آماده در تعداد کم قابل تهیه بوده و شرکت ها می توانند لوگو خود را بر روی آن حتی در تعداد کم چاپ کنند. پاکت نامه یک رابط گویا برای...

18 خرداد 1401

بارسلونایی بودن مهاجم رئال مادرید تکذیب شد

ادعای یکی از اعضای پیشین باشگاه بارسلونا درباره تعلق خاطر داشتن مهاجم برزیلی رئال مادرید به تیم آبی و اناری پوش کاتالونیا رد شد.

9 آذر 1400

خبرنگاران نظارت های بهداشتی دامپزشکی در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می گردد

یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز فراوری، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی این استان در ایام نوروز تشدید می گردد.

16 فروردین 1400