10 اتفاق که انتظار داریم در انیمیشن ترول ها متحد می شوند بیفتد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، انیمیشن های ترول ها (Trolls) و تور جهانی ترول ها دنیای گسترده ای از موضوعات و ژانرهای موسیقی مختلف را شکل دادند. در ابتدا، ترول ها عمدتا بر موسیقی پاپ و دوستی رو به رشد و بعید بین پاپی و برانچ تمرکز داشت. پاپی، شاهزاده خانم هیجان زده و کاریزماتیک این سرزمین، و برانچ، رانده شده ترسناک و بدبین، در نهایت به ماموریتی می رسند تا دوستان خود را پیدا نمایند و آن ها را از تبدیل شدن به غذای اصلی در یک جشن نجات دهند. در تور جهانی ترول ها، دنیای این انیمیشن توسعه یافت و از موسیقی پاپی که در فیلم اصلی بود فراتر رفت. این دنباله به راک، کانتری، رپ، کی پاپ و دیگر اشکال موسیقی پرداخت. حالا نوبت قسمت نو این انیمیشن یعنی ترول ها متحد می شوند است تا داستان مجذوب کننده دیگری پر از رنگ و موسیقی و پایکوبی روایت کند.

10 اتفاق که انتظار داریم در انیمیشن ترول ها متحد می شوند بیفتد

معرفی شخصیت های نو و بحث درباره اهمیت موسیقی به فیلم ها و شخصیت ها باعث می گردد تا درک عمیق تری از دنیای آن ها داشته باشیم. انیمیشن تور دنیای ترول ها (Trolls World Tour) هم رابطه پاپی و برانچ را تقویت کرد و نشان داد که آن ها وارد یک رابطه عاشقانه می شوند. اما، در انیمیشن ترول ها متحد می شوند (Trolls Band Together) چه اتفاقی باید بیفتد تا روایت را پیش ببرد یا به شخصیت ها یک نتیجه درست و شایسته بدهد؟ ملاقات مجدد انسینک (NSYNC) چگونه در داستان این قسمت نقش خواهد داشت؟ آیا پاپی و برانچ یک داستان با خاتمه خوش دریافت خواهند کرد، یا گروه ترول ها که هر کدام دوباره در کنار خواهر و برادرهای گمشده یا دور افتاده شان قرار می گیرند، داستان را به سمت دیگری راهنمایی خواهند کرد؟ با ادامه مطلب همراه باشید تا به هر کدام از این سوالات پاسخ دهیم.

مسخره کردن گروه های موسیقی پسران در انیمیشن ترول ها متحد می شوند

هر یک از فیلم های قبلی ترول ها ژانرهای مختلف موسیقی یا گروه های محبوب را مورد تمسخر قرار داده است. با این حال، با توجه به اینکه تریلرهای ترول ها متحد می شوند بیشتر وقت خود را به این اشاره می نمایند که گروه های پسرانه برای مسخره کردن تشکیل شده اند و جاستین تیمبرلیک به عنوان شخصیت اصلی و عضو قبلی یک گروه پسرانه محبوب حضور داشت، ترول ها متحد می شوند هیچ فرصتی را برای مسخره کردن گروه های مختلف از دست نمی دهد. در تریلر، ترول ها متحد می شوند به انسینک، بک استیریت بویز (Backstreet Boys)، وان دایرکشن (One Direction) و بویز تو من (Boyz II Men) اشاره شده است.

ارجاعات موسیقی

ترول ها متحد می شوند به پیروی از قسمت های قبل خود نیاز به ارجاع به ژانرهای موسیقی یا توجه به این دنیا دارد. موسیقی بخشی کلیدی است که به ترول ها امکان می دهد تا بتوانند ارتباط برقرار نمایند و جایگاه خود را در دنیا درک نمایند. موسیقی در قلب این فرنچایز قرار گرفته است و بدون درج آن یا ارجاع به رسانه های مختلف موسیقی این قسمت همان فیلم همیشگی نخواهد بود.

بازخوانی ترانه ها در انیمیشن ترول ها متحد می شوند

در انیمیشن ترول ها و تور دنیای ترول ها ترکیبی از ترانه های نو و بازخوانی نسخه های اورجینال وجود دارد. در انیمیشن ترول ها شاهد بازخوانی ترانه های صدای سکوت (The Sound of Silence)، سپتامبر (September) و رنگ های واقعی (True Colors) بودیم. در همین حال، تور دنیای ترول ها با نسخه بازسازی شده خود به نام ترول ها فقط می خواهند خوش بگذرانند (Trolls Just Wanna Have Fun) به ترانه دخترها فقط می خواهند خوش بگذرانند اشاره می نماید. این فیلم بعلاوه ترانه های کی گذاشت سگ ها برن بیرون (Who Let The Dogs Out) و سرود پارتی راک (Party Rock Anthem) را ارائه کرد. به این ترتیب انیمیشن ترول ها متحد می شوند هم از الگوی بازخوانی یا اقتباس از ترانه های شناخته شده پیروی می نماید و نسخه متعلق به خود را می سازد.

موسیقی اورجینال

به ازای هر تعداد بازخوانی هایی که در فرنچایز ترول ها وجود دارد، آهنگ های اورجینال هم برای هر شخصیت ساخته می گردد. تماشای اینکه چگونه آهنگ های اورجینال به داستان راه می یابند و چگونه به داستان یاری می نمایند، برای شخصیت ها و مخاطبان سرگرم نماینده است، نه اینکه تمام موسیقی ها از قبل آهنگ های محبوب باشند.

یک ماجرای گسترده تر برای برانچ در انیمیشن ترول ها متحد می شوند

انیمیشن ترول ها شرح داد که چرا برانچ از آواز خواندن متنفر است. برانچ خاطره تلخی از غرق شدن در موسیقی و مرگ مادربزرگش دارد. اما ترول ها متحد می شوند اذعان می نماید که داستان بیشتری نسبت به آنچه برانچ به دیگران گفته بود وجود دارد. تاریخچه خوانندگی و موسیقی برانچ بسیار پیچیده تر از آن چیزی بود که کسی می دانست. به عنوان یک کودک خردسال، برانچ با برادران بزرگ ترش که در نهایت او را پشت سر گذاشتند، در یک گروه موسیقی شرکت داشت. ترول ها متحد می شوند باید این موضوع را توسعه و شرح دهد که این تصمیم چگونه زندگی برانچ را تحت تاثیر قرار داد.

آنالیز رابطه پاپی و برانچ

انیمیشن تور دنیای ترول ها نشان داد که با خاتمه یافتن فیلم، پاپی و برانچ در حال برداشتن قدمی رو به جلو برای تبدیل شدن به یک زوج رمانتیک هستند. اما این رابطه چگونه است و چگونه بر رفتارهای آن ها تاثیر می گذارد؟ دوستی پاپی و برانچ در قلب دو قسمت قبلی قرار گرفته است و آن ها در مقابل هر مانعی به یکدیگر یاری می نمایند و نشان می دهند که به خاطر رابطه شان رشد می نمایند.

رابطه پاپی با خواهرش

انیمیشن ترول ها متحد می شوند فاش می نماید که برانچ نه تنها برادرانی دارد که مدت ها از او دور شده اند، بلکه پاپی یک خواهر گمشده دارد که هرگز از وجودش خبر نداشت. در حالی که برانچ از بازگشت برادرانش پس از مدت ها به زندگی اش عصبانی است، پاپی به خاطر داشتن یک خواهر هیجان زده است. با این حال، آن ها قبلا هرگز یکدیگر را نشناختند، پس چه کسی می گوید که رابطه آن ها از ابتدا عالی خواهد بود؟ آنا کندریک همواره تصویری شاد و کاریزماتیک به پاپی ارائه می دهد و در عین حال هر زمان که لازم باشد آن را با پیامدهای عاطفی متعادل می نماید. اما داشتن یک خواهر چه تاثیری بر پاپی خواهد داشت؟

تنو ملاقات گروه انسینک

تنو ملاقات گروه انسینک یکی از بزرگ ترین موضوعات اضافه شده به انیمیشن ترول ها متحد می شوند است، چون این اولین بار در بیش از بیست سال است که گروه آهنگ نوی را با هم منتشر می نماید. اگرچه ممکن است گروه در کل نقش زیادی در فیلم نداشته باشد، اما ترول ها متحد می شوند باید زمان بگذارد تا به مخاطب اجازه دهد آهنگ نو گروه به نام جای بهتر (Better Place) را در بخش مهمی از فیلم بشنود.

کاوش در موضوعات مختلف

دو انیمیشن ترول ها و تور دنیای ترول ها موضوعاتی مثل کشف شادی، تنهایی، رهبری، دوستی، خانواده و عشق را آنالیز نموده اند. در حالی که این موضوعات بسیار مهم و ارزشمند هستند، ترول ها متحد می شوند می تواند آن ها را به گونه ای متفاوت آنالیز کند. معرفی خواهر و برادر به فیلم اجازه می دهد تا در خصوص ملاقات مجدد بین اعضای خانواده بحث کند. بعلاوه این فرصت را به فیلم می دهد تا بحث های متفاوتی را به تصویر بکشد که دو فیلم قبلی فرصت آن را نداشتند.

نتیجه گیری برای شخصیت های اصلی

اگر انیمیشن ترول ها متحد می شوند آخرین فیلم در این سه گانه باشد، مطمئنا شخصیت ها مستحق یک خاتمه قابل توجه و احساسی هستند. حتی اگر چهارمین فیلم ترول ها بعدا اکران گردد، فیلم سوم همچنان باید به شخصیت ها خاتمهی محکم بدهد تا سفرشان را به خاتمه برسانند. زندگی آن ها به چه سمتی پیش می رود؟ آیا پاپی و برانچ با هم می مانند؟

منبع: movieweb

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 اتفاق که انتظار داریم در انیمیشن ترول ها متحد می شوند بیفتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اتفاق که انتظار داریم در انیمیشن ترول ها متحد می شوند بیفتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید