کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 10 آزادکار ایران رقیبان خود را شناختند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، نمایندگان ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2021، رقیبان خود را شناختند.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 10 آزادکار ایران رقیبان خود را شناختند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در اسلو مرکز نروژ برگزار گردید و 10 آزادکار ایران در این رقابت ها رقیبان خود را شناختند.

رقابت های وزن های 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم از ظهر فردا ساعت 12 به وقت ایران شروع می گردد و 4 نماینده ایران به روی تشک می فرایند.

قرعه کشی صورت گرفته در تمامی وزن ها به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان جوزپه ویلارو از اکوادور وجمال الصبری از یمن می رود. در این وزن 22 نفر حضور دارند.

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان مبارزه می نماید و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن و نیکو مگرلی از آلمان می رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با گابریل جاناتچ از اتریش کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان سباستین ریورا از پورتوریکو و ماکسیم ساکولتان از مولداوی می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ملاقات میان نیکولای گراحمز از مولداوی و دانیل چومانیک از اسلواکی می رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول با بایامبادورج انخبایار از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف نورکجا کایپانوف از قزاقستان می رود. در این وزن 29 نفر حضور دارند.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی در دور اول به مصاف کانوا از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی در این ملاقات در دور دوم با برنده مبارزه میان رستم راسویف از اوکراین و آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی می گیرد. در این وزن 25 نفر حضور دارند. جردن باروز در بالای گروه واقع شده است.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سباستین جزیرزانسکی از لهستان و عظمت دولت بیکوف از قزاقستان می رود. دیوید تیلور آمریکایی در بالای جدول حضور دارد. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان هریبرتو ساندی کاستاریکا از وآندریل ولاوسف از اوکراین مبارزه می نماید. در این وزن 20 نفر حضور دارند. جی دن کاکس در گروه قاسم پور حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با وی برخورد نخواهد کرد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ملاقات میان رادو لیفتر از مولداوی و دان چپتای از کنیا می رود. در این وزن 22 نفر حضور دارند. اسنایدر آمریکایی در گروه گلیج واقع شده است و تا نیمه نهایی با وی برخورد نمی نماید- سعدالله یف روس هم در بالای جدول حضور دارد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف خرامیانکوف از بلاروس می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان دسی از کانادا و گویازدوفسکی از آمریکا مبارزه می نماید. در این وزن 19 نفر حضور دارند. طاها آکگول قهرمان دنیا و المپیک از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی به وی برخورد نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 10 آزادکار ایران رقیبان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، 10 آزادکار ایران رقیبان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید