چینی ها در سرعت شارژ گوشی ها طوفان به پا کردند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، گجت نیوز نوشت: غوغای چینی ها در زمینه شارژها خاتمه ندارد و حالا شرکت اینفینیکس، پرسرعت ترین آداپتور شارژ خود را معرفی نموده است. این شارژر 260 واتی می تواند یکی از سریع ترین شارژرهای فعلی بازار باشد.

چینی ها در سرعت شارژ گوشی ها طوفان به پا کردند

شرکت های چینی تولیدنماینده گوشی های هوشمند آنقدر در زمینه سرعت شارژ پیشرفت نموده اند که دیگر خبری از رقابت آن ها با کره ای ها یا آمریکایی ها نیست و حالا دارند با یکدیگر رقابت می نمایند! پس از معرفی سیستم شارژ فوق سریع 300 واتی به وسیله شیائومی که می توانست گوشی را در تنها 5 دقیقه به صورت کامل شارژ کند، حالا اینفینکس دست به کار شده و شارژر 260 واتی اش را معرفی نموده است.

با توجه به روند پیشرفت سرعت شارژ گوشی های سامسونگ و اپل، به نظر نمی رسد به این زودی ها شاهد پشتیبانی از شارژر با سرعت بیشتر از 200 وات باشیم. با این وجود چینی ها در حال تبدیل کردن سرعت شارژ بیشتر از 200 وات به یک استاندارد هستند.

گزارش های متنشر شده نشان می دهند اینفینیکس شارژر 260 واتی اش را توسعه داده و تازهترین تصویر از این آداپتور، در کنار گوشی اینفینیکس زیرو اولترا که از شارژ سریع 180 واتی پشتیبانی می نماید منتشر شده است. اگر اطلاعات فاش شده درست از آب در بیایند، شارژر 260 واتی Infinix می تواند با قابلیت هایی مانند شارژ چهارطرفه 100 واتی، سیستم AHB و ویژگی های امنیتی اش، در کنار سرعت بالا از به وجود آمدن حوادثی مانند انفجار باتری جلوگیری کند.

در کنار شارژر 260 واتی، اینفینکس روی شارژر وایرلس 100 واتی کار می نماید!

با این که سیستم شارژ 260 واتی تازه این شرکت کاملا مجذوب کننده است اما مهم ترین بخش این گزارش، مربوط به تکنولوژی شارژ بی سیم صد واتی اینفینیکس است. این تکنولوژی با استفاده از کویل های سفارشی که مقاومت داخلی کمتر و بهره وری و شارژ شدن بهینه تری دارند، به سریع ترین سیستم شارژ بی سیم دنیا تبدیل شوند.

آن طور که در منابع مختلف عنوان شده، آداپتور شارژر 260 واتی اینفینیکس هفته آینده معرفی خواهد شد. احتمالا در کنار معرفی این شارژر، یک گوشی با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع 260 واتی نیز معرفی بگردد. البته این احتمال نیز وجود دارد که برند چینی، یک نسخه تازه از مدل زیرو اولترا معرفی کند و بیخیال معرفی یک گوشی کاملا تازه گردد.

در صورتی که هفته آینده گوشی تازه اینفینیکس معرفی گردد و از شارژ سریع عنوان شده پشتیبانی کند، این برند چینی تاج و تخت دنیای شارژرها را از آن خود خواهد نمود. ریلمی چندی پیش از گوشی های جی تی نئو 5 و جی تی 3 رونمایی کرد که از شارژ سریع 240 واتی پشتیبانی می کردند.

آیا شما حاضر به استفاده از گوشی هایی با پشتیبانی از شارژ سریع بالای 200 وات هستید یا اعتقاد دارید این شارژرها، عمر باتری گوشی را کوتاه می نمایند؟ در بخش نظرات همراه ما باشید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "چینی ها در سرعت شارژ گوشی ها طوفان به پا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها در سرعت شارژ گوشی ها طوفان به پا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید