پیشرفت در حوزه ICT کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیر است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده رئیس هیات مدیره که به همراه بعضی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان آذربایجان شرقی و اردبیل سفر نموده بود در جمع مدیران این منطقه ها ضمن بیان این مطلب اضافه نمود: کارهای خوبی در مورد تنظیم عادلانه تعرفه ها و مدل توسعه پروژه های مخابراتی اجرا شده که به رشد و توسعه در حوزه ICT کشور یاری خواهد نمود

پیشرفت در حوزه ICT کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیر است

وی با تاکید بر اینکه بر تفویض اختیارات بیشتر به منطقه ها مخابراتی گفت: توجه به برطرف احتیاجهای مشتریان و کسب درامد در اولویت اصلی شرکت قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت : با تفویض اختیارات قصد داریم با ابتکارات تجاری موجب نوع آوری ، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با احتیاج مشتریان در منطقه ها شویم.

دکتر محمودزاده هدف از سفر به استانها را ارتباط مستقیم با همکاران در منطقه ها مخابراتی، آنالیز مسائل و شناسایی پتانسیل های منطقه ها و آنالیز عدم تمرکز زادایی در ستاد شرکت و تعیین کردن استان های مشخص در این خصوص را اسم کرد.

مهندس یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران هم در این جلسات با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی احتیاج و رفتار مشتریان در مورد سرویس های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید با تحلیل درستی از دلیل ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود بیشترین عایدی کسب نمائیم.

مدیران منطقه ها فوق هم در این جلسات ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از آخرین شرایط ارتباطی استان ها و شاخص های منطقه ها مربوطه را ارائه و اظهار امیدواری کرد حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای منطقه ها مخابراتی باشد.

وی بعلاوه به اقدامات اجرا شده در مورد کاهش هزینه ها و افزایش عایدیهای منطقه ها مربوطه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در مورد کاهش هزینه ها، سرقت کابل، اصلاح تعرفه ها، یکپارجه نمودن سامانه های اقتصادی و تدارکاتی، شفاف نمودن مطالبات از اپراتورها، پرداخت بدهی تامین کنندگان، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس های مبتنی بر رادیوهای IP Base ارائه دادند.

در این جلسات که به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مسائل شهرستان استان های فوق آنالیز و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص ها و بهبود امور ارائه کردند.

در خاتمه این جلسات دکتر محمودزاده به طور جداگانه با بعضی از روسای شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران و نماینده انجمن صنفی کارگران و روسای کانون های بازنشستگان مخابرات این منطقه ها ملاقات و مصاحبه نموده و به گفتگو در مورد موارد مطروحه پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیشرفت در حوزه ICT کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت در حوزه ICT کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید