واکنش سفارت روسیه به عدم صدور ویزای ملی پوشان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران برای آمادگی در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که اردیبهشت ماه به میزبانی ایران برگزار می گردد، قرار بود برای انجام یک بازی تدارکاتی به روسیه برود که این اتفاق رخ نداد.

واکنش سفارت روسیه به عدم صدور ویزای ملی پوشان

سرمربی سرمربی تیم ملی با انتشار مصاحبه ای گفت که متاسفانه به علت عدم صدور ویزای چند نفر از بازیکنان شرایط اعزام تیم به روسیه فراهم نشد. حالا سفارت روسیه در ایران با صدور اطلاعیه ای، در این خصوص شفاف سازی نموده است.

در متن این اطلاعیه آمده است: اظهارات جناب آقای علی رعدی سرمربی محترم تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران مبنی بر خودداری سفارت روسیه از صدور ویزا برای بازیکنان فدراسیون ورزش های ناشنوایان ایران صحت ندارد.

با مراجعه نماینده فدراسیون به بخش کنسولی سفارت مشاهده شد که وی مدارک لازم ورزشکاران را جهت صدور ویزا به همراه ندارد. ضمن شرح مراحل صدور ویزا به او، از وی خواسته شد که اصل گذرنامه ها و فرم های درخواست ویزا را ارائه نماید. پس از آن وی به سفارت مراجعه ننمود، هرچند به او قول داده شده بود که پذیرش مدارک حتی خارج از ساعت کاری امکان پذیر است.

سفارت همواره به ورزشکاران ایرانی جهت اخذ ویزا برای شرکت در مسابقات در فدراسیون روسیه یاری می نماید. سایر موارد خلاف واقع است.

منبع: فرارو

به "واکنش سفارت روسیه به عدم صدور ویزای ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سفارت روسیه به عدم صدور ویزای ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید