مینی دوربین کانن معرفی گردید ، محصولی ویژه برای عکاسی با تلفن هوشمند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شرکت کانن یک دوربین کوچک و قابل حمل برای کاربران علاقه مند به عکاسی با تلفن همراه هوشمند طراحی نموده است. این دوربین به راحتی به گوشی هوشمند متصل می گردد و برای عکاسی بسیار مناسب است.

مینی دوربین کانن معرفی گردید ، محصولی ویژه برای عکاسی با تلفن هوشمند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کانن یک دوربین بی نظیر برای کاربرانی طراحی نموده که دوست دارند به سرعت از منظره ها مختلف عکاسی و آن را در فضای مجازی منتشر نمایند.

دوربین کانن در ابعادی به مقدار یک درایو فلش USB طراحی شده است و به صورت بی سیم از وای فای یا بلوتوث استفاده می نماید و به تلفن همراه کاربر متصل می گردد. این دوربین دارای بعضی قابلیت های مهم در بخش پشتی خود است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی بین قابلیت های مختلف گوشی حرکت کند.

این محصول دارای سنسور CMOS و 13 مگاپیکسلی 1/3 اینچی است که می تواند ویدیو های 1080 60 فریم در ثانیه را ضبط کند و تا عمق حداکثر سه فوت زیر آب نیز قابل استفاده است. اگرچه این اطلاعات برای خرید مینی دوربین مذکور قانع نماینده به نظر می رسند اما هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول ارائه نشده است. بنابراین بسیار سخت است که قصد داشته باشیم قضاوت کنیم این محصول واقعا ارزش خرید دارد یا خیر.

منبع: انتخاب

به "مینی دوربین کانن معرفی گردید ، محصولی ویژه برای عکاسی با تلفن هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی دوربین کانن معرفی گردید ، محصولی ویژه برای عکاسی با تلفن هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید