میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود.

میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود

عطا حسن پور اظهار کرد: در جلسه ای با حضور مسئول گردشگری، عشایری سازمان امور عشایر کشور در خصوص راه اندازی میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تصمیم گیری شد.

وی شرح داد: لرستان یکی از استانهای پایلوت کشور برای ایجاد میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری بوده که از طریق سازمان امور عشایر کشور به منظور اجرای این طرح معرفی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه لرستان ظرفیتها و پتانسیلهای زیادی برای ایجاد جاذبه های گردشگری در این حوزه دارد، اضافه نمود: پیشینه و سبک زندگی عشایر و روستاییان استان در نوع خود کم نظیر و حایز اهمیت بوده و در این خصوص نیز کاوش های باستان شناسی و تحقیقات علمی نیز اجرا شده است.

حسن پور اعلام نمود: در این راستا اقدامات اولیه برای تشکیل میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری استان اجرا شده و دعوت نامه برای دستگاه های همکار جهت معرفی نماینده خود به میراث فرهنگی لرستان ارسال شده است.

این مسئول گفت: در روزهای آینده نیز تفاهم نامه ایجاد میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری، بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور عشایر استان منعقد خواهد شد.

منبع: همگردی

به "میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید