خبرنگاران کری: آمریکا امیدوار است که با چین همکاری کند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران- خبرنگاران - جان کری نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا در امور آب و هوا گفت، ایالات متحده امیدوار است که برغم اختلافات طولانی مدت که روابط دوجانبه را تحت تأثیر قرار داده بتواند برای مقابله با تغییرات آب و هوا با چین همکاری کند.

خبرنگاران کری: آمریکا امیدوار است که با چین همکاری کند

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک از رویترز، کری شنبه شب در جمع وبلاگ آمیتیس تک در شهر ابوظبی امارات متحده عربی توضیح داد، امیدواریم بتوانیم با چین کنار بیاییم، دولت بایدن این موضوع را صریح و روشن بیان نموده و من نیز این موضوع را روشن کردم: هیچ یک از مسائل دیگر ما با چین درگیر آنچه که باید در خصوص آب و هوا انجام دهیم، نیست.

کری در حالی این سخنان را مطرح می نماید که قرار است روز یکشنبه در ابوظبی در گفت وگو در باره اقلیمی خاورمیانه و شمال آفریقا شرکت کند.

امارات می گوید، این گفت وگو در خصوص مقدمات ملی و منطقه ای پیش از نشست آب و هوایی سازمان ملل متحد است که در ماه نوامبر (آبان) در گلاسگو برگزار می گردد.

کری اضافه نمود، کشورها پیش از کنفرانس نوامبر در خصوص چگونگی کاهش وابستگی به زغال سنگ و همچنین چگونگی افزایش جاه طلبی ها در خصوص تغییرات آب و هوایی بحث خواهند کرد.

وی اضافه نمود: فکر می کنم نسل های بعدی برای تحقق وعده هایمان سر ما فریاد می کشند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کری: آمریکا امیدوار است که با چین همکاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کری: آمریکا امیدوار است که با چین همکاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید