حقوق نجومی سرمربی مورد نظر استقلال

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ولادیمیر پتکوویچ سرمربی سوئیسی که اصلیتی بوسنیایی دارد گزینه راهنمایی استقلال شده، در حالی که به نظر می رسد هیچ باشگاهی در ایران توانایی اقتصادی استخدام این مربی را نداشته باشد!

حقوق نجومی سرمربی مورد نظر استقلال

پتکوویچ 58 ساله که 7 سال راهنمایی تیم ملی سوئیس را برعهده داشت، بعد از یورو 2020 از این تیم جدا شد و به فرانسه رفت تا سرمربی بوردو گردد. پس از کسب نتایج ضعیف و 5 برد در 25 بازی، پتکوویچ برکنار شد. او تیمش را در رده نوزدهم تحویل داد و در نهایت هم بعد از جدایی اش بوردو به دسته پایین تر سقوط کرد.

اما مسئله مهم در این بین حقوق پتکوویچ است. او ماهی 300 هزار یورو حقوق دریافت می نموده که البته این حقوق شامل پاداش هم می شده. قراردادش با باشگاه بوردو هم تا سال 2024 اعتبار داشت. در واقع اخراج پتکوویچ باعث شده هزینه هنگفتی روی دست باشگاه بوردو بماند که تا زمانی که این سرمربی در باشگاه دیگری مشغول نشده باید آن را پرداخت نمایند.

حالا باید دید آیا پتکوویچ قید 300 هزار یورو در ماه را می زند تا راهی ایران گردد و راهنمایی استقلال قهرمان لیگ برتر را برعهده بگیرد؟ با احتساب یوروی 33 هزار تومنی حال حاضر، پتکوویچِ بیکار نزدیک به 10 میلیارد تومان در ماه عایدی دارد!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "حقوق نجومی سرمربی مورد نظر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق نجومی سرمربی مورد نظر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید