مشخص پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان پذیر شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، در جدیدترین نسخۀ اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، امکان انتخاب آهنگ پیشواز اختصاصی برای هر مخاطب، فراهم شده است.

مشخص پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان پذیر شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از این امکان تازه، کاربران اپلیکیشن پیشواز قادر خواهند بود برای هر مخاطب خود، آهنگ پیشواز متفاوت و خاصی را انتخاب و فعال نمایند. به این ترتیب، با هر بار شماره گیری آن مخاطب، آهنگ پیشوازی متفاوت با سایر مخاطبان، برای وی پخش خواهد شد.

در جشنوارۀ اپلیکیشن پیشواز که تا خاتمه اسفند ماه ادامه دارد، 200 نفر از مشترکان ایرانسل به قید قرعه، در ازای فعال سازی هر آهنگ پیشواز با استفاده از گزینهٔ مخاطب خاص، برندۀ 100هزار تومان اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل، تا سقف 500هزار تومان می شوند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اپلیکیشن پیشواز را با هدف تسهیل دسترسی مشترکان خود به بانک جامع و گستردۀ آهنگ های پیشواز، ارائه نموده است.

آهنگ پیشواز یکی از خدمات پرطرفدار ایرانسل است که با استفاده از آن، مشترکان می توانند در هنگام دریافت تماس، به جای صدای بوق معمولی، فایل صوتی مورد نظرشان را از بین آهنگ های پیشواز موجود، برای تماس گیرنده پخش نمایند. ایرانسل در اوایل راه اندازی شبکۀ خود، این امکان را برای نخستین بار در ایران، به مشترکان تلفن همراه ارائه نموده بود.

اپلیکیشن پیشواز که نسخۀ اولیۀ آن در سال 1393 به مشترکان ایرانسل عرضه شد، علاوه بر امکاناتی مانند دسترسی به تمامی آهنگ های پیشواز ایرانسل با امکان جست وجو به وسیله نام آهنگ، نام صاحب اثر و…، امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، طبقه بندی آهنگ ها در دسته بندی هایی نظیر توصیه شده ها، پرفروش ترین ها، تازهترین ها و پرطرفدارترین ها را نیز فراهم نموده است.

امکان فعال سازی پیشوازهای پیش فرض با عنوان پیشواز فوری و با قابلیت غیرفعال سازی اتوماتیک، امکان تنظیم پیشواز برای موقعیت های مختلف (مثلا در زمان حضور در جلسه)، امکان انتخاب قسمت دلخواه از آهنگ مورد نظر و امکان تنظیم یک خواننده یا یک آلبوم خاص به عنوان پیشواز (پیشوازهای یک خواننده یا یک آلبوم، به صورت روزانه برای کاربر تنظیم می گردد.)، از جمله دیگر قابلیت های متنوع این اپلیکیشن است.

امکان ساخت پیشواز از آهنگ و صدای کاربر نیز از دیگر قابلیت های تازه این اپلیکیشن است. کاربر می تواند صدای خود را در اپلیکیشن آپلود کند و پس از تأیید، آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود فعال کند.

کاربران سیستم عامل اندروید می توانند با شماره گیری کد دستوری #7575 دانلود اپلیکیشن را به وسیله پیامک دریافت نمایند. بعلاوه قادر هستند اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را به وسیله بازار جامع محتوای چارخونه به نشانی charkhoneh.com دریافت و نصب نمایند. این اپلیکیشن در Play Store نیز با جست وجوی پیشواز ایرانسل در دسترس است.

علاوه بر این، نسخۀ وب این اپلیکیشن، در نشانی my-pishvaz.com/smart و یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس است.

منبع: خبرآنلاین

به "مشخص پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید