تصاویر هولناک سقوط یک زن از کوه در یاسوج (16

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، یک بالگرد در برگشت از مأموریت در یاسوج با صحنه جان باختن یک زن در سقوط از کوه روبرو می گردد.

تصاویر هولناک سقوط یک زن از کوه در یاسوج (16

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، بلاگری که این صحنه را روایت نموده در صفحه خود نوشته است: در واپسین ساعات روز پس از دو هفته ماموریت در یاسوج با خودرو در حال بازگشت به شیراز هستم. در جاده توقف یک آمبولانس توجهم را جلب می نماید. مردی از بالای قله به دلیل سقوط همسرش فریاد کشان تقاضای یاری می نماید. ساعت 17:10 را نشان می دهد. قوانین و مقررات پروازی و نزدیک شدن به تاریکی هوا از یک سو و فریادهای مرد از سوی دیگر مرا دچار تردید ساخته است. نهایتا تصمیم خود را می گیرم. با هماهنگی و در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم به بازگشت به یاسوج و به پرواز در آوردن هلیکوپتر به سوی منطقه میگیرم.

همکار گرامی من که با خودروی وی راهی شیراز بودیم با سرعت مرا به فرودگاه یاسوج باز میگرداند. کادر تلاشگر فنی عملیاتی هلیکوپتر را از آشیانه خارج نموده و منتظر هستند. زمان لحظه به لحظه کوتاه تر و به ساعات سرانجامی روز نزدیک میشویم.

به سوی منطقه پرواز میکنم. صحنه غمبار مردی در کنار خانمی دراز کشیده بر روی زمین و پوشیده شده با یک چادر مشکی ...

صخره ها و درختچه ها و شیب بسیار زیاد کوهستان اجازه فرود را به هیچ عنوان نمی دهد. در شرایطی بسیار سخت و در حالی که بیم برخورد پروانه ها به صخره ها وجود دارد یکی از همکاران اورژانس از فاصله 1 متری زمین خود را به پایین پرتاب کرد و بر بالین مصدوم حاضر میشود ...متاسفانه سرانجام زندگی یک بانوی جوان رقم خورده است.

بر اساس شنیده ها این زوج برای جمع آوری گیاهان وحشی دارویی و خوراکی به خطرناک ترین نقطه یک کوهستان مرتفع صعود نموده بودند. جایی که زن از بالای یک دیواره خشن به پایبن سقوط می نماید....

دقایقی قبل از تاریکی هوا به فرودگاه یاسوج بدون نتیجه باز میگردم و مجددا با خودرو راهی شیراز ... در تاریکی شب هنوز جسد به پایین نرسیده است.

در محل حادثه سرنشینان ده ها خودرو بدون خطرات ناشی از تردد سایر خودروها، در کنار جاده متوقف شده اند تا مبادا هیجان تماشای یک جسد را از دست بدهند... و چه جماعت عجیبی هستیم ما ....

اول اردیبهشت 1402

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر هولناک سقوط یک زن از کوه در یاسوج (16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر هولناک سقوط یک زن از کوه در یاسوج (16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید