تاکتیک های طبیعی در مورد نحوه روشن کردن موهای قهوه ای تیره

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، آیا از موهای قهوه ای تیره ناراضی هستید؟ این مقاله روش های آسان برای روشن شدن موهای قهوه ای تیره را ارائه می دهد.

تاکتیک های طبیعی در مورد نحوه روشن کردن موهای قهوه ای تیره

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

آیا از موهای قهوه ای تیره ناراضی هستید؟ این مقاله روش های آسان برای روشن شدن موهای قهوه ای تیره را ارائه می دهد.

شما به آرایشگاه می روید و یک رنگ مو تازه را امتحان کنید، و بعد موهایتان رنگ می شود، متوجه می شوید که برای شما خیلی تاریک است صبر کنید تا رنگ با زمان محو شود؟ جایی که موهای شما ممکن است به دلیل مواد شیمیایی مورد استفاده آسیب دیده باشند، می توانید به راحتی سعی کنید با درمان های خانگی آنها را درمان کنید، که در واقع بدون آسیب رساندن به موهای شما کار می کنند. به طور طبیعی، استفاده از مواد خانگی نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه همچنین در زمان هم صرفه جوئی می کند.

چهار راه اساسی وجود دارد که می توانید موهای قهوه ای تیره را روشن کنید:

با استفاده از عصاره بابونه، آب لیمو، روغن کودک و پراکسید هیدروژن و روش های دیگر مانند حنا و زرده تخم مرغ هم به این موضوع کمک می کنند، اما به دلیل بویایی که آنها منتشر می کنند، بیشتر از آن مورد توجه قرار نمی گیرند. قبل از انجام روش های زیر، موهای خود را بشویید و خشک کنید. موهای شما باید برای هر یک از روش هایی که در زیر توضیح داده شده اند باید عاری از عرق و گرد و خاک باشند.

چای بابونه

دم کرده بابونه کمک می کند تا موهای تیره قهوه ای روشن شود. بابونه همچنین یک مومیایی بسیار مناسب برای مو است و آن را براق می کند. همه چیزهایی که باید انجام دهید، این است که بابونه را در آب جوش بیاورید، دم کرده را را خنک کنید و آن را با یک کاسه بریزید سپس بابونه را روی موهای خود بمالید و حداقل نیم ساعت صبر کنید. شما می توانید با کلاه دوش موهای خود را بپوشانید. همچنین می توانید چند شاخه از برگ نعناع را به دم کرده بابونه اضاف کنید.

لیمو

اضاه کردن آب لیمو به رشته های مو بسیار ساده است و یک راه ساده برای روشن شدن موهای تیره رنگ است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که لیمو را تکه تکه کنید و آب را در یک کاسه فشار دهید. شما می توانید آب لیمو را با کمی آب رقیق کنید و این محلول را به یک بطری پلاستیکی تمیز بریزید. سپس این محلول را روی موها بریزید و حدود نیم ساعت صبر کنید شما می توانید موها را در نور مستقیم خورشید خشک کنید. و سپس مو را با آب سرد شستشو دهید و با تهویه مناسب همراه باشید، به طوری که موهای شما خشک نشود.

روغن بچه

مقداری از روغن کودک را بر روی کف دست خود بمالید سپس پوست سرا با آن ماساژ دهید. این ساده ترین راه برای درمان موها است. زیرا شما فقط باید روغن را به موهای خود بمالید و در خورشید بیرون بیایید. به یاد داشته باشید که موهای خود را پس از ماساژ با شامپو خوب و قوی بشویید. استفاده معمول از روغن کودک، پس از شامپو کردن با شامپو قوی به روشن شدن موها کمک می کند.

هیدروژن پراکسید

این روش روشن کردن موهای تیره قهوه ای کمی روی حیله و تزویر است. شما نیاز به یک بطری پراکسید هیدروژن (3٪) و یک بطری اسپری دارید. بطری را با پراکسید هیدروژن پر کنید و بر روی تمام لایه های مو اسپری کنید. شما می توانید موهای خود را با یک شانه جداگانه پارتیشن بندی کنید و بعد محلول را بر روی موها اسپری کنید. مواد شیمیایی را در موهای خود به مدت نیم ساعت قرار دهید و سپس آن را کاملا با آب سرد شستشو دهید.

نتایج

اگر در تمام موارد، نتایج فوری را می خواهید، باید آرایشگرخود را ببینید. اگر موهای شما یک سایه از قهوه ای را داشته باشد، می توانید برای روشن تر شدن آن تلاش کنید.منبع: راسخون

به "تاکتیک های طبیعی در مورد نحوه روشن کردن موهای قهوه ای تیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکتیک های طبیعی در مورد نحوه روشن کردن موهای قهوه ای تیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید