تاتنهام قصد فروش کین را ندارد، سفیدپوشان لندن، پیشتاز کورس جذب پیانیچ

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مدیرورزشی باشگاه تاتنهام بر کوشش سفیدپوشان لندن برای حفظ ستاره انگلیسی شان در این تیم تأکید کرد.

تاتنهام قصد فروش کین را ندارد، سفیدپوشان لندن، پیشتاز کورس جذب پیانیچ

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی نو باشگاه تاتنهام درباره آینده مبهم هری کین، کسی که اخیراً به تمایل خود برای جدایی از سفیدپوشان لندن اعتراف نموده صحبت کرد. دارنده سه کفش طلای فوتبال انگلیس که فصل گذشته هم به نام برترین گل لیگ برتر جزیره انتخاب شد، پس از ناکامی تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به تمایل خود برای بازی در تیمی که فرصت حضور در این رقابت ها را به او بدهد اذعان داشت. همین موضوع سبب به وجود آمدن شایعاتی درباره آینده این مهاجم انگلیسی شده است. این در حالیست که او تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد.

در همین حال فابیو پاراتیچی، مدیرورزشی تاتنهام با اعتراف به اینکه هنوز با کین صحبتی درباره آینده اش نداشته است، تأکید کرد که فروش این بازیکن باتجربه در دستور کار تیم لندنی نیست.

پاراتیچی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: نگه داشتن کین در تاتنهام نه فقط برای من، بلکه برای باشگاه هم یک هدف است. او بازیکنی طراز اول است. من در زمان حضورم در یوونتوس خوش شانس بودم که با بازیکنان عظیم فراوانی کار کردم و الان هم می خواهم از کار کردن با کین لذت ببرم. بی صبرانه منتظر دیدار با او هستم. او یکی از برترین مهاجمان جهان است که از فیزیک بدنی و تکنیک خوبی برخودار است، با هر دو پای خود شوت می زند و پاس گل های فراوانی به هم تیمی هایش می دهد. من هنوز با او صحبت ننموده ام، چون نمی خواهم تمرکز بازیکنان مان را در جریان مسابقات یورو از بین ببرم.

کین و هم تیمی هایش در تیم ملی انگلیس، روز چهارشنبه در استادیوم ومبلی لندن برابر دانمارک دومین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2020 را انجام خواهند داد.

یکی دیگر از اهداف پاراتیچی در اولین فصل کاری خود در تاتنهام جذب هافبک سابق یوونتوس، میرالم پیانیچ از یوونتوس است. پیانیچ تابستان سال گذشته در قالب معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا رفت اما در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و حالا باشگاه کاتالان میخواهد او را به تیمی دیگر بدهد. پاراتیچی هم که در یوونتوس از نزدیک شاهد عملکرد این هافبک بوسنیایی بود، در کوشش است که او را به وایت هارت لین ببرد و ظاهراً توانسته دیگر مشتری این بازیکن یعنی منچستریونایتد را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تاتنهام قصد فروش کین را ندارد، سفیدپوشان لندن، پیشتاز کورس جذب پیانیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام قصد فروش کین را ندارد، سفیدپوشان لندن، پیشتاز کورس جذب پیانیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید