برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی با هدف آشنایی بچه ها با بناها و آثار تاریخی اصفهان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، میراث آریا/ براساس گزارش های واصله، برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی با هدف آشنایی بچه ها با بناها و آثار تاریخی اصفهان صورت می پذیرد.

برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی با هدف آشنایی بچه ها با بناها و آثار تاریخی اصفهان

علیرضا ایزدی گفت: به همت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان، بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آستانه بزرگداشت روز حماسه و ایثار اصفهان با شعار قصه صدای زندگی است به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و حضور گسترده بچه ها و نوجوانان استانهای مختلف ایران اسلامی در اصفهان به منظور شرکت در این جشنواره، برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلفی به وسیله این اداره کل پیش بینی شده است.

او اضافه کرد: این برنامه ها شامل حضور شرکت کنندگان در این جشنواره در بناها و آثار تاریخی شهر اصفهان به منظور آشنایی هرچه بیشتر بچه ها و نوجوانان با تاریخ و آثار بجای مانده از گذشتگان و بعلاوه قصه پردازی و خلق روایتی بچه هاه به وسیله این عزیزان از بناهای تاریخی اصفهان است.

ایزدی توضیح داد: این جشنواره با حضور استانهای ایلام، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، قم و اصفهان تا 24 آبان در اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی

به "برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی با هدف آشنایی بچه ها با بناها و آثار تاریخی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی با هدف آشنایی بچه ها با بناها و آثار تاریخی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید