فزونی عضو جوان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی رویش

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: دبیر مجمع جوانان این جمعیت در آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی رویش پیروز به کسب دو رتبه برتر شد.

فزونی عضو جوان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی رویش

مسعود مثنوی گفت: مجتبی سرفراز عضو جوان و دبیر کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر در دانشگاه پیغام نور شهرستان بروجن و دبیر مجمع جوانان چهارمحال و بختیاری، با حضور فعالانه در عرصه های پیشگیری از توسعه بیماری کووید-19 و اشتغال زایی برای 15 نفر از زنان سرپرست خانوار و حضور در عملیات های امدادی و بعلاوه برگزاری فعالیت های موثر اجتماعی، فرهنگی و بشردوستی در سطح دانشگاهی و بعلاوه مشارکت در طرح های جهادی و نیکوکاری پیروز به کسب رتبه اول مسئولیت های اجتماعی و رتبه اول کانون برگزیده جمعیت هلال احمر و امداد و نجات در سطح ملی شد.

وی اضافه نمود: جشنواره ملی رویش ویژه دستاورد ها و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور است که برگزیدگان این جشنواره پس از آنالیز مدارک بین دانشگاه های سراسر کشور از سوی داوران منتخب و معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید

مثنوی اضافه نمود: مجتبی سرفراز در اردیبهشت ماه سال جاری نیز پیروز به کسب تندیس ملی فداکاری و به عنوان دانشجوی فداکار کشوری شناخته شد.

وی گفت: دهمین جشنواره ملی رویش عصر دوشنبه 23 آبان ماه 1401 با حضور فعالان کانون های فرهنگی، دانشجویی، کارشناسان و مدیران حوزه های فرهنگی دانشگاه های کشور در شیراز، شروع به کار کرد و این جشنواره به مدت سه روز ادامه داشت.

مثنوی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره نیز چهارشنبه 25 آبان ماه 1401 در تالار فجر دانشگاه شیراز با حضور مسئولان وزارت علوم، استان فارس، دانشگاه شیراز، جمعی از دانشجویان و کارشناسان فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور برگزار گردید.

وبلاگ آمیتیس تک چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فزونی عضو جوان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی رویش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی عضو جوان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی رویش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید