با برنز قطعی ناهید، ایران به امید اولین طلا

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ناهید کیانی نماینده تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی باکو با شکست حریف کروات مدال برنز را قطعی کرد.

با برنز قطعی ناهید، ایران به امید اولین طلا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آمیتیس تک، در روز پایانی رقابت های دنیای جمهوری آذربایجان به میزبانی شهر باکو، امروز یکشنبه، 14 خرداد ماه، ملاقاتهای اوزان 53- کیلوگرم بانوان و 87+ کیلوگرم آقایان در حال برگزاری است. تیم ملی ایران در روز پایانی 2 نماینده داشت که در گروه بانوان ناهید کیانی توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کند.

ابتدا ناهید کیانی ملی پوش وزن 53- کیلوگرم ایران در ملاقات نخست خود رو در روی این سوان از کره جنوبی نهاده شد و پیروز شد با اقتدار او را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. کیانی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف لوکا پاتافالوی از مجارستان رفت و در رقابتی مجذوب کننده پیروز شد 2 بر یک از سد او بگذرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد. نماینده شایسته ایران در این وزن مقابل نیکا کاراباتیچ نماینده کرواسی و عنوان دار در رده پایه به روی شیاپ چانگ رفت و در یک مبارزه ای تماشایی در 2 راند حریف را مقهور توانمندی خود ساخت.

حالا کیانی باید در مرحله نیمه نهایی باید مقابل تاتیانا مینینا حریفی عنوان دار از کشورهای بدون پرچم با اصالت کشور روسیه پیکار کند. مینینا در کارنامه خود 2 نقره دنیا در سال 2019 و المپیک توکیو 2020 دارد.

تا امروز تیم ملی ایران به وسیله متین رضایی و آرین سلیمی صاحب 2 نشان برنز شده و ناهید کیانی در روز پایانی این امید را دارد که اولین طلا را در آخرین گام برای ایران کسب کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "با برنز قطعی ناهید، ایران به امید اولین طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برنز قطعی ناهید، ایران به امید اولین طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید