از برطرف معارضان پروژه یادگار امام(ره) تا ساماندهی ترافیک میدان فتح ، فرودگاه نصف مساحت منطقه 9 است ، روزانه 40 هزار سفر هوایی در آسمان ما

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شهردار منطقه9 به همراه جمعی از مدیران شهری در بازدید از فرودگاه بین المللی مهرآباد برلزوم تعامل و هم افزایی مدیریت شهری و فرودگاهی به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان مرکز تاکید نمود.

از برطرف معارضان پروژه یادگار امام(ره) تا ساماندهی ترافیک میدان فتح ، فرودگاه نصف مساحت منطقه 9 است ، روزانه 40 هزار سفر هوایی در آسمان ما

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 گفت: با توجه به اینکه مجموعه فرودگاه مهرآباد بیش از نیمی از مساحت منطقه 9 را در برگرفته، در پی راهی بودیم تا با ارتباطات و تعامل بیشتر با مجموعه فرودگاه مهرآباد زمینه را برای خدمت بهینه به شهروندان فراهم کنیم.

.او اضافه کرد:مدیریت شهری کوشش دارد تا نسبت به برطرف پیامدها و چالش های موجود با توجه به وجود فرودگاه در این منطقه، اقدامات لازم را انجام دهد. یکی از محدودیت هایی که شهروندان منطقه9 با آن روبرو هستند چالش مرتبط با تردد شهروندان در غرب مرکز است که می توان به وسیله ادامه خط4 مترو در ترمینال 2و4 فرودگاه مهرآباد زمینه اتصال این قسمت از شهر تهران به شبکه حمل و نقل ریلی را با مساعدت مجموعه فرودگاهی فراهم کرد.

در ادامه ابراهیم مرادی مدیر کل فرودگاه مهرآباد ضمن خوشامدگویی به مدیران شهری منطقه9 گفت: مجموعه فرودگاه مهرآباد با 70 سال قدمت با ظرفیت 33درصد از کل پروازهای کشور، روزانه به حدود 40هزار نفر از مسافرین در ایام عادی خدمات سفر ارائه می دهد

او شرح داد:مجموعه فرودگاه مهرآباد از سرمایه های ملی کشور است که می بایست به منظور خدمات شایسته به مردم از تمامی ظرفیت های آن استفاده کرد، ضمن اینکه در زمینه چالش های فرودگاهی پیش رو در محیط شهری با برگزاری جلسات مشترک با مدیریت شهری می توان راهکارهای لازم را تدبیر کرد.

در این نشست هم اندیشی درباره برطرف معارضان پروژه یادگار امام(ره) نظیر چراغ های فرودگاه (اپروچ) در میدان فتح، چالش ترافیک و تردد میدان فتح به واسطه همجواری با فرودگاه، ساماندهی تاکسی های فرودگاه و مباحث خدمات شهری و عمرانی مطرح و گفتگو شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "از برطرف معارضان پروژه یادگار امام(ره) تا ساماندهی ترافیک میدان فتح ، فرودگاه نصف مساحت منطقه 9 است ، روزانه 40 هزار سفر هوایی در آسمان ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از برطرف معارضان پروژه یادگار امام(ره) تا ساماندهی ترافیک میدان فتح ، فرودگاه نصف مساحت منطقه 9 است ، روزانه 40 هزار سفر هوایی در آسمان ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید