اجرای طرح خدمت در دیار مهر و ایمان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان طرح خدمت با شعار فرصتی برای آبادانی شهر در سه حوزه ترافیک، خدمات شهری و عمرانی به صورت شبانه روزی در نواحی سه گانه منطقه 10 در دستور کار نهاده شد.

اجرای طرح خدمت در دیار مهر و ایمان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر گفت : از زمان ابلاغ طرح به منطقه، جلسات مستمری با هدف شناسایی و احصای معضلات شهری در محله های دهگانه با حضور معاونت های اجرایی و برای ارتقای رضایت شهروندان و بهبود کیفیت زیست شهری برگزار گردید. بهسازی زیرساخت های شهری و خدمت رسانی بهینه به شهروندان را از اهداف مهم این طرح است.

به گفته رضا شرفی خط کشی کانال عابرپیاده در خیابان قزوین، اپوکسی و خط کشی ایستگاه های اتوبوس فیدر، تعویض تابلوهای خطرنما، تعویض گاردریل بزرگراه شهید نواب صفوی (شمال به جنوب)، نصب گل گارد بزرگراه شهید نواب صفوی (شمال به جنوب)، تعویض تابلوهای ایستگاه های اتوبوس های فیدر و تندرو و... از جمله اقداماتی که در حوزه ترافیکی در روز نخست طرح خدمت در دیار مهر و ایمان اجرایی شد.

شرفی در ادامه به اقدامات معاونت خدمات شهری اشاره نمود: رفت و روب، رسیدگی به فضای سبز، بازپیرایی بوستان ها، نصب و تهیه لوازم و کفپوش زمین بازی و لوازم بدنسازی، کف سازی زمین بازی، طوقه چینی، بازسازی و لایروبی چاه، هوشمندسازی بوستان ها و چاه ها، کاشت درخت و درختچه، نصب برج نوری، پاکسازی مخازن، نوسازی و بهسازی زیرمخازن، بازسازی سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی المان های شهری، حذف زوائد فیزیکی، پیرایش جداره های شهری و... ازجمله اقدامات این معاونت در طرح خدمت به شمار می رود.

عملیات عمرانی برای بهسازی معابر و لکه گیری نیز به وسیله تراش و روکش مکانیزه آسفالت و بعلاوه روکش دستی در دستورکار واقع شده است تا با ارائه خدمات آسایش و رفاه شهروندان تامین گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اجرای طرح خدمت در دیار مهر و ایمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح خدمت در دیار مهر و ایمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید