8 ورزش آبی در ونکوور که نباید آن ها را از دست بدهید!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ونکوور به علت نزدیک بودن به خلیجک بورارد، انگلیش بی، تنگه جورجیا، داشتن شرایط مناسب برای انجام ورزش های آبی و طبیعت بی نهایت زیبایش به یکی از پرطرفدارترین شهرها بین دوستداران ورزش های آبی و طبیعت­ گردان تبدیل شده است.

8 ورزش آبی در ونکوور که نباید آن ها را از دست بدهید!

اگر شما هم عاشق ورزش های آبی هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است؛ در ادامه به 8 ورزش آبی و مکان های مناسب برای انجام آن­ها در ونکوور اشاره خواهیم کرد که حتماً سعی کنید در گردش های بعدی خود، آن­ها را امتحان کنید.

تا انتهای این مطلب از وبلاگ وبلاگ آمیتیس تک با ما همراه باشید.

اسکی روی آب و کایت­ سواری برای عاشقان هیجان!

شما در ونکوور می توانید با هزینه ای پایین، اسکی روی آب و کایت سواری را تجربه کنید. برای انجام این ورزش به سمت غرب ساحل Jericho، جایی که سرعت باد در طول سال بین 2 تا 20 نات است، بروید.

برای موج سواری پیشرفته هم ساحل Acadia با بادهای شمال غربی قوی به شما اجازه خواهد داد تا حرکات ورزشی خود را تمرین کنید و حرفه ای شوید. جهت لذت بیشتر از بادهای شمال غربی برای کایت سواری در بین ماه های می و سپتامبر دل به آب ها بزنید.

مکان ­های پیشنهادی ما:

:Windsure در این مکان هم می ­توانید در برنامه­ های آموزشی شرکت کنید و هم تجهیزات لازم را اجاره کنید.

شنا هیچ وقت از مد نمی افتد!

ونکوور به علت سواحل شنی و چشم انداز ­ی فوق­العاده­ اش از طرف نشنال جئوگرافیک به عنوان برترین مقصد ساحلی در دنیا شناخته شده است. فرقی نمی ­کند که آیا می­ خواهید در سواحل آفتابی کنار اقیانوس آرام یا استخرهای سرپوشیده شنا کنید، در ونکوور می­ توانید برترین هرکدام را تجربه کنید. پرطرفدارترین ورزش آبی در ونکوور شنا و سواحلش همواره بسیار شلوغ است که البته با زیبایی بی ­نظیرش خیلی هم عجیب نیست.

اگر مشتاق شنا در طبیعت­ های دورافتاده ­ی ونکوور هستید باید به سمت تپه ­ها در شرق بروید تا به گودال ­های آبی در پارک­ های استان بریتیش کلمبیا برسید. اما اگر می­ خواهید در فضایی بسته شنا کنید، مرکز آبی ونکوور گزینه­ ا­ی عالی برای شماست. این استخر سرپوشیده دارای تخته­ شیرجه، سرسره، غواصی، طناب برای تاب خوردن و بعلاوه سونا و جکوزی است که مکان مناسبی برای سپری کردن وقت با خانواده یا دوستان تان خواهد بود.

تماشای های ونکوور را بشناسیم

کایاک­ سواری، یک تجربۀ بی نظیر!

با کایاک­ سواری می­ توانید ورزش کنید، به طبیعت نزدیک­تر شوید و از آن لذت ببرید.

در ونکوور جاهای زیادی را برای کایاک ­سواری می­ توانید بیابید اما یکی از برترین ­های آن­ها­، False Creek است. در این مکان بدون اینکه احتیاج باشد از شهر خیلی دور شوید، قادر خواهید بود به راحتی در جنوب شهر کایاک ­سواری کنید.

در False Creek، شما این فرصت را خواهید داشت تا از Science World، Olympic Village و خانه ­های روی آب که از سایر مکان­ های تماشای ونکوور هستند، تماشا کنید. علاوه بر آن، Deep Cove نیز محلِ مناسبی برای تازه ­واردهایی است که می­خواهند با این ورزش­­ های آبی آشنا شوند.

از سایر مکان­ های مناسب برای کایاک­ سواری می­ توان به انگلیش بی اشاره نمود که در شمال غربی مرکز شهر ونکوور با فاصله­ زمانی 10 دقیقه­ ای واقع شده است و با طبیعت زیبایش بازدیدکننده ­های زیادی در تابستان به خود جذب می­کند.

مکان­ های پیشنهادی ما برای این ورزش:

: Vancouver Water Adventures این منطقه در جزیره گرنویل و انگلیش بی قرار گرفته که آموزش، تور، اجاره ­ی تجهیزات و مدرک یادگاری را برای شما فراهم می­ کند.

Jericho Beach Kayak: ارائه­ خدماتی مانند کمپ ­های تابستانه، رزرو گروهی، آموزش خصوصی و اجاره ­ی تجهیزات در ساحل Jericho.

Deer Lake Boat Rentals: اجاره تجهیزات لازم در شهر Burnaby.

Sea to Sky Adventure Company: اجاره ­ی تجهیزات، آموزش و تور روزانه در شهر اسکوامیش.

پدل­برد/ پارو زنی ایستاده را حتماً تجربه کنید.

ونکوور به علت داشتن خط ساحلی کشیده همراه با آب سرد و چشم­ انداز خیره ­کننده­، برای پاروزنی ایستاده بسیار پرطرفدار است. در بین مکان ­های مناسب برای انجام این ورزش معمولاً Deep Cove در صدر واقع شده است که با دسترسی به Indian Arm و طبیعت دست­ نخورده ­­ی خود، همه را متحیر می­ کند.

از مکان­ های­­ مناسب دیگر برای این ورزش می­ توان به False Creek اشاره نمود. علاوه بر آن، ساحل Jericho هم مکان خوبی برای تازه­ واردهاست. ساحل صاف آن به شما یاری می­ کند تا مهارت­ های لازم این ورزش را کسب کنید در حالی که احتیاجی نباشد خیلی از ساحل دور شوید.

مکان ­های پیشنهادی:

Vancouver Water Adventures: اجاره ­ی تجهیزات، تور یک روزه و آموزش در ونکوور

Sea to Sky Adventure Company: اجاره تجهیزات، آموزش و تور در شهر اسکوامیش.

Windsure: اجاره تجهیزات و آموزش

معرفی محله های ایرانی نشین ونکوور

یکی از تجربه های به یاد ماندنی از ورزش های آبی در ونکوور می تواند غواصی سطحی و اسکوبا باشد.

بی­ شک بازدید از بستر دریا و فک­ها جذابیت ونکوور را چندین برابر نموده است. با غواصی این فرصت را خواهید داشت تا این شهر را به شکلِ دیگری جستجو کنید و انواعی از حیوانات آبزی را ببینید.

Cates Park و Whytecliff Park دوتا از برترین مکان­ ها برای غواصی در اطراف ونکوور هستند. Cates Park بزرگ­ترین پارک آبی در ونکوور شمالی است که اگر به غواصی در این مکان بروید به احتمال زیاد انواع مختلفی از خرچنگ­ها را نیز خواهید دید. علاوه بر آن، در Jervis Inlet امکانی فراهم آمده است که یک پری دریایی غرق شده را در زیر ساحل fjord بیابید.

مکان ­های پیشنهادی:

Sea Dragon Charters: ارائه ­ی خدماتی مانند تور غواصی و اسکوبا، آموزش و تور کایاک

Diving Locker: دارای دوره ­های آموزشی اسکوبا، اجاره ­ی تجهیزات، غواصی گروهی یا در غواصی در گرگ و میش

رفتینگ آب­های سفید را حتماً تجربه کنید!

رفتینگ آب­ های سفید در ونکوور را حتماً باید تجربه کنید و آن را جزئی از برنامه ­های تفریحی ­تان در این شهر قرار دهید. در این ورزش، شما می­ توانید همان طوری که به سمت رودخانه ­ی الاهو، از شاخه ­ها­ی سمت راست رودخانه­ اسکوامیش، پدال می ­زنید، طبیعت را در آغوش بکشید.

یک دور رفتینگ معمول در حدود 90 دقیقه طول می­ کشد و رودخانه­ های Cheakamus و turquoise که از دریاچه­ Cheakamus سرچشمه می­ گیرند نیز مقاصد خوبی برای انجام این ورزش هستند.

مکان­ های پیشنهادی:

Canadian Outback Rafting: ارائه ­ی گردش ­های روزانه و چندروزه در شهرهای ونکوور، ویسلر و اسکوامیش

کانورانی، یک تجربۀ باحال از ورزش های آبی ونکوور!

False Creek یکی از برترین مکان ­ها برای کانو در ونکوور است. ورزش­ های زیادی در این خلیجک انجام می­شود، به همین علت بسیار معمول است که در آن­جا افراد زیادی را در حال کایاک­سواری، پاروزنی ایستاده، کانو رانی و بعلاوه کشتی­ های باری و خانه ­های روی آب را ببینید.

انگلیش بی نیز با خط ساحلی تماشایِ خود، جایی است که اقیانوس و شهر به هم می­ رسند و می ­تواند محل مناسبی برای کانورانی باشد.

دریاچه ­ی deer در شرق ونکوور یعنی شهر Burnaby هم با فضای آرامش ­بخشِ خود همراه با طبیعتی زیبا و کانوهایی که ساعتی اجاره داده می ­شوند، مقصد خوبی برای این ورزش است.

مکان ­های پیشنهادی:

Deer Lake Boat Rentals: اجاره ­ی تجهیزات لازم.

قایق ­سواری و کشتی­رانی هم از قلم نیافتد.

اگر نمی­ خواهید آدرنالین خون خود را زیاد بالا ببرید، این ورزش ­ها را امتحان کنید و همان طوری که از secret coves، fjords و لنگرگاه­ های محافظت شده به سمت طبیعت دورافتاده­ پنهان در پشت پرتگاه­ ها حرکت می­ کنید، از طبیعت نیز لذت ببرید.

قایق­رانی در جزیره ­ی ونکوور بسیار پرطرفدار است. شما می ­توانید سوار کشتی یا قایقی شوید، به هرسمتی که دلتان می­ خواهد بروید و از بندرگاه­ های پنهانیِ هاردی در شمال و ویکتوریا در جنوب تماشا کنید.

در آخر…

ونکوور و استان بریتیش کلمبیا با طبیعت بی­ نظیر و فوق ­العاده ­­ی خود و بعلاوه شرایط آب و هوایی عالی، برای گذراندن یک آخر هفته یا تعطیلات برترین گزینه هستند. پس اگر به ورزش ­های آبی و طبیعت­ گردی علاقه دارید، حتماً به مکان­ های پیشنهادی ما نیز سر بزنید.

اگر جای دیگری را برای تجربۀ ورزش های آبی در ونکوور می شناسید، در بخش نظرات برای دیگر کاربران بنویسید.

منبع: نقشه

به "8 ورزش آبی در ونکوور که نباید آن ها را از دست بدهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 ورزش آبی در ونکوور که نباید آن ها را از دست بدهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید