6 نکته برای داشتن استایل مردانه رسمی با لباس رنگ مشکی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که تنوع لباس مردان در مقایسه با زنان بسیار محدود است. نکته قابل تاملی است. درست است که تنوع لباس مردان نسبت به زنان محدود است اما تاثیر استفاده درست در پوشش مردانه باعث تحول و خاص بودن استایل مردان خواهد شد. در واقع با درنظر گرفتن نکات کوچک و به ظاهر کم اهمیت استایل مردانه شما بسیار مجذوب کننده تر از آنچه تا به امروز بوده خواهد بود. ما در خصوص لباس و استایل رسمی صحبت می کنیم. آموزش های ما در غالب استایل رسمی در ادامه به شما یاری خواهد نمود تا هرچه بیشتر متفاوت و مجذوب کننده باشید.

6 نکته برای داشتن استایل مردانه رسمی با لباس رنگ مشکی
  1. کت و شلوار

با اولین و رسمی ترین استایل مردانه آغاز می کنیم. کت و شلوار خاص ترین استایل برای مردان است. فارغ از آنچه در فشن شوها و فیلم فستیوال ها می بینیم این پوشش در تمام جشن های بزرگ برای مردان حرف اول را می زند. در عین حال این پوشش می تواند شبیه به یک تیغ دولبه عمل کند. انتخاب غلط در خصوص کت و شلوار برترین استایل و اندام را به بدترین اندام تبدیل می نماید. کت و شلواری که سایز شما نیست یا پاچه شلوار آن گشاد و بلند است و روی کفش به درستی قرار نمی گیرد یک فاجعه است. در انتخاب کت و شلوار به چند سال بعد فکر نکنید و استایل اکنون خود را در نظر بگیرید. مدلی را انتخاب کنید که ساده و در عین حال شیک باشد. سایز کت و شلوار را به درستی انتخاب کنید. برترین رنگ برای کت و شلوار مشکی است. اولویت خود را روی این رنگ بگذارید تا در برترین و مجذوب کننده ترین استایل خود باشید.

  1. برند کت و شلوار

نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص کت و شلوار برند آن است. شما هر روز یک دست کت و شلوار نمی خرید بنابراین ترجیحا چیزی خریداری کنید که ارزش چندین بار پوشیدن را داشته باشد. در میان برندهای داخلی محصولات ال سی من یک برند مناسب با اندام مردان ایرانی است که با فراوری پوشاک آقایان، مدل های شیک و در عین حال باکیفیت را به فراوری رسانده است. ترجیح خود را به خرید از یک برند داخلی باکیفیت بگذارید تا محصولات مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

  1. استایل تماما مشکی

این مدل از استایل ها تناقضاتی ایجاد می نماید. ممکن است چنین استایلی را برای یک مراسم ختم داشته باشید یا آن را برای یک مهمانی بپوشید. تفاوت های در این دو سبک وجود دارد. در یک استایل تماما مشکی مناسب مهمانی و دورهمی شما می توانید از کفش اسپرت یا ورزشی مردانه بهره ببرید. می توانید مدل کفش یا کتونی مناسب مهمانی را انتخاب کنید و در عین حال خاص باشید. کفش کتونی مشکی با زیره سفید کفش اسپرت مردانه مناسبی برای دورهمی است. می توانید شلوار جذب مشکی را به استایل خود اضافه کنید و متفاوت باشید.

در مقابل استایل مناسب تماما مشکی برای مراسم ختم استفاده از کفش چرمی مشکی گزینه مناسب است. کت و شلوار و پیراهن مشکی توصیه می گردد و استفاده از شلوارهای جین مشکی و جذب مناسبتی با مراسم ندارد. تا حد امکان رسمی و موقر باشید.

  1. پیراهن مشکی

تیشرت یا پیراهن مشکی یکی از آیتم های مجذوب کننده برای مردان خوش پوش است. استفاده از رنگ مشکی شخصیت شما را محکم و با وقار جلوه می دهد. رسمی بودن این رنگ از نکات مهم در خصوص آن است. مجذوب کنندهیت مردی که سیاه می پوشد غیر قابل انکار است. در واقع لباس مشکی می تواند نقص های اندام شما را تا حدی پوشش دهد و بر مجذوب کنندهیت چهره و استایلتان اضافه کند. به همراه پیراهن مشکی می توانید از شلوار های رنگی بهره ببرید. ترکیب مشکی به همراه رنگ هایی مثل کرم، خاکستری، سرمه ای، قهوه ای و شیری عالی است اما به عنوان مثال، شلوار صورتی وجه مناسبی با این استایل ندارد. ما یک پیشنهاد برای استایل کردن با پیراهن مشکی برایتان داریم. شلوار کرم رنگ قد نود به همراه کالج چرمی قهوه ای و کیف پول و کمربند با همین رنگ را در کنار هم داشته باشید. آستین پیراهن خود را بالا بزنید و دکمه آخر پیراهن را باز بگذارید. به عنوان اکسسوری از دستبند و ساعت استیل بهره ببرید، نکات استفاده از این اکسسوری را اینجا بخوانید.

  1. استایل اداری با پیراهن مشکی

برای رفتن به محیط کار و محیط های اداری کمی رسمی تر عمل کنید. پیراهن مشکی خود را بپوشید و از شلوار راسته ای بهره ببرید که روی کفش قرار بگیرد. کفش رسمی بپوشید و از پوشیدن صندل و هر مدل دیگری خودداری کنید. ساعت اکسسوری همیشگی شما برای محیط های اداری باشد. این نشان دهنده وقت شناس بودن شما در امور است و فکر ناخودآگاه بیننده را متوجه این امر خواهد نمود. می توانید از کت تک بهره ببرید. برای روی پیراهن مشکی خود از یک کت تک کرم یا خاکستری بهره ببرید و شلوار خود را با پیراهن ست کنید. اگر می خواهید در عین رسمی بودن استایل، شیک باشید رنگ کت خود را با کفش و کیفتان ست کنید. در غیر این صورت کفش مشکی و کیف مشکی انتخاب دوم خواهد بود.

  1. کیف اداری

کیف های دیپلمات یا کیف های چرمی لپ تاپ که کوچک هستند و به راحتی قابل حمل می باشند برترین انتخاب برای استایل رسمی است. کیف دیپلمات در مقایسه با کیف لپ تاپ فضای بیشتری برای مدارک دارد و فرم رسمی بیشتری دارد. کیف لپ تاپ کوچک اما کاربردی است. مواقعی که می خواهید مک بوک خود را در کنار اسناد کاغذی به همراه داشته باشید و نمی خواهید کیف بزرگ و دست و پا گیری به همراه داشته باشید این کیف کارایی خود را نشان می دهد. پوشیدن پیراهن یا لباس مشکی شما را مجاب می نماید که از رنگ های تیره برای کیف و کفش بهره ببرید. رنگ هایی مانند طوسی و سرمه ای برای کیف اداری انتخاب صحیحی هستند.

برای داشتن یک استایل مردانه رسمی، رنگ مشکی به میزان زیادی کارآمد است و کارایی خود را به خوبی نشان می دهد. تنها استفاده از اکسسوری ها و رعایت تناسبات رنگی برای تکمیل کردن استایلتان به شما یاری می نماید. برای این که شیک و موقر باشید، قبل از خروج از منزل دوش بگیرید و از عطر بهره ببرید تا تاثیر خوبی بر روی سایر افرادی که با شما در ارتباط هستند داشته باشید.

نویسنده: سارااقبالی

منبع: فرارو

به "6 نکته برای داشتن استایل مردانه رسمی با لباس رنگ مشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته برای داشتن استایل مردانه رسمی با لباس رنگ مشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید