گیم پلی بازی Funko Fusion را ببینید؛ نقش آفرینی با فیگورهای فانکو

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مجسمه های فانکو پاپ (Funko Pop) در جهان هواداران بسیار زیادی دارند. این مجسمه ها در اصل نسخه بامزه شده از کاراکترهای مختلف جهانی تفریح بوده که جزئیات بسیار جالبی دارند. تقریباً برای هر کرکتری یک فانکو پاپ وجود داشته و به همین علت هواداران مجموعه های مختلف حداقل یکی از این مجسمه های کوچک را دارند.

گیم پلی بازی Funko Fusion را ببینید؛ نقش آفرینی با فیگورهای فانکو

در سال 2022 شرکت 10:10 خاطرنشان کرد که میخواهد یک بازی در دنیای فانکو پاپ بسازد. نام این بازی فانکو فیوژن (Funko Fusion) بوده و در سبک اکشن و ماجراجویی خواهد بود. در این بازی کرکترهای مختلفی از دنیای فانکو پاپ مثل دنیای ژوراسیک، بازگشت به آینده (Back to the Future) و مجموعه های دیگر وجود دارد. طبق چیزی که اعلام شده این بازی در سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد ولی تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده است.

همانطور که گفتیم بازی فانکو فیوژن دارای کرکترهای زیادی از دنیای فانکو پاپ است. هر کرکتر در این بازی توانایی ها و شخصیت مخصوص خود را دارد. از طرفی بازی فانکو فیوژن دارای بخش آنلاین و چند نفره بوده که لذت آن را چند برابر می نماید. شما می توانید در تیم های 4 نفره وارد بازی شده و با دشمنان مبارزه کنید، پازل حل کنید یا اینکه در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید.

فانکو فیوژن اولین بازی ساخته شده به وسیله شرکت 10:10 است. این استودیو به وسیله یکی از سازندگان شرکت TT Games تأسیس شده که سابقه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ دارد. حال این شرکت میخواهد تا اولین بازی خود را با یاری یکی از مجموعه های بسیار دوست داشتنی دنیای تفریح عرضه کند.

شرکت 10:10 با کمپانی هایی مثل Universal Games و Digital Platforms همکاری نموده تا بتواند از کرکترهای فانکو آن ها استفاده کند. به همین علت بازی دارای شخصیت های زیادی بوده و یک عنوان گسترده است. شرکت فانکو نیز از ورود به دنیای گیمینگ بسیار خشنود بوده هیجان زده است. هواداران فانکو با بازی فانکو فیوژن تجربه ای خواهند داشت که در هیچ حالت دیگری بدست نمی آوردند.

ورود کرکترهای فانکو به دنیای گیمینگ مانند اتفاقی است که برای لگو (Lego) افتاد. در ابتدا لگو نیز مسائل زیادی داشت تا بتواند جایگاه خود را به عنوان یک مجموعه بازی رسمی اثبات کند. حال با گذشت چندین سال از ورود لگو به دنیای گیمینگ ما شاهد بازی های بسیار خوبی با حال و هوای لگو هستیم.

همین اتفاق می تواند برای فانکو نیز بیافتد. پیشرفت عناوین لگو به علت گیم پلی بسیار خاص و روان به همراه داستان خوب بود. فاکتورهایی که هر عنوانی را پیروز می نماید. حال شرکت فانکو نیز باید کوشش کند تا این موارد را به برترین نحو اجرا کند تا جایگاه خوبی در دنیای گیمینگ پیدا کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "گیم پلی بازی Funko Fusion را ببینید؛ نقش آفرینی با فیگورهای فانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم پلی بازی Funko Fusion را ببینید؛ نقش آفرینی با فیگورهای فانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید