گواردیولا: بازی با لیورپول مهم است اما مثل انتخابات آمریکا همه رای ها باید شمرده شود!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرگزاری خبرنگاران- پپ گواردیولا معتقد است که لیورپول شانس اصلی قهرمانی است و تایید کرد که آگوئرو به این بازی نمی رسد.

گواردیولا: بازی با لیورپول مهم است اما مثل انتخابات آمریکا همه رای ها باید شمرده شود!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیورپول در لیگ برتر انگلیس حاضر شد و به سوال های وبلاگ آمیتیس تک پاسخ داد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

بازی با لیورپول، بازی مهمی است اما همانند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تمام آرا باید شمرده شود (بازی مهم است اما تکلیف قهرمان پس از انجام تمام بازی ها تعیین می شود). امتیازات زیادی برای بازی کردن هست. بازی کردن مقابل قدرتمندترین تیم ها همیشه خوب است و سال قبل لیورپول قوی تر از ما بود. آن ها یک تیم استثنایی هستند، آن ها برای مدت زیاید مربی ثابتی داشته اند و همیشه تقابل با او برای بهبود سطح بازی مان خوب است. البته که این بازی مهم است اما این بازی هفتمین بازی فصل لیگ است و امتیازات زیادی برای بازی و کسب کردن باقی مانده است. می دانیم که باید عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم لیورپول را شکست دهیم. در گذشته مقابل آن ها هم پیروزی داشته ایم و هم شکست. ما می خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا آن ها را شکست دهیم. تفاوت این است که ما یک بازی عقب افتاده داریم و همانند همیشه تمرین می کنمی. همانند هر بازی تفکرات و برنامه هایی داریم و تصمیم می گیریم که چه چیزی برای بازیکنان بهتر و راحت تر است.

VAR؟ نمی دانم، آن ها می دانند که چه کاری باید انجام دهند.

وقتی مقابل تیم هایی مانند لیورپول بازی می کنی، همیشه لحظاتی از بازی هستند که در آن ها اذیت می شوی و رنج می بری. ما این موضوع را می دانیم، باید سعی کنیم تا حد امکان از قدرتمان استفاده کنیم. ما به خوبی یکدیگر را می شناسیم. من انتظار بازی ای را ندارم که در کل 90 دقیقه یک تیم برتر باشد. فراز و نشیب هایی در این بازی خواهد بود، باید سعی کنیم محکم و پایدار باشیم و از فرصت های خوبمان استفاده کنیم. هر دو تیم می خواهند حمله کنند، هر دو تیم می خواهند تلاششان را بکنند.

پپ گواردیولا در مورد نظر یورگن کلوپ مبنی بر این که منچسترسیتی سخت ترین رقیب است:

قطعاً. همیشه نه اما در 95% مواقع با یورگن موافقم.

غیبت فن دایک؟

مهم ترین چیز این است که عمل او خوب بود و امیدوارم بتواند هر چه زودتر ریکاوری کند. دلم برای او تنگ می شود، دوست دارم با حضور بهترین بازیکنان در زمین بازی کنم. لیورپول باز هم به طرز خارق العاده ای یک تیم عالی است. لیورپول می داند چه کند، تمام بازیکنانش می دانند که چه کاری باید انجام دهند و نتیجه آن ها مقابل آتالانتا نشان دهنده این موضوع است. ما فصل قبل مقابل آن ها قرار گرفتیم و می دانیم که شکست دادن آن ها در زمین خودشان چقدر سخت است و لیورپول در این امر پیروز بود.

لیورپول شانس اصلی قهرمانی است اما با این بحران کرونا، اوضاع کمی متفاوت است. تیم های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند؛ لستریسیتی سطح خوب خود را حفظ کرده است، آرسنال قدم رو به جلوی بزرگی برداشته است و مورینیو تیمی که می خواهد را دارد. چلسی سطح بسیار پایداری داشته است و تیم بزرگی دارد که می تواند به بازیکنان خوب خود چرخشی بازی دهد. یونایتد از نظر نتایج شرایط خوبی نداشته اما ما کیفیتی که آن ها دارند را در فصل قبل مشاهده کردیم و در خط حمله آن ها بسیار سریع هستند. فکر می کنم در این فصل رقابت فشرده است.

چیزی که مهم است، قهرمانی است. مهم نیست که چگونه امتیازات زیادی کسب کنی. نمی دانم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. به نظر نمی رسد تیمی بتواند اختلاف زیادی ایجاد کند اما کسی نمی داند. تیم هایی که نام بردم، همه قادر به کسب پیروزی های متوالی هستند پس هر چیزی ممکن است. من باید روی بازی خودمان تمرکز کنم تا چیزهایی را که نیاز داریم بهبود دهیم و سعی کنیم بازی ها را ببریم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گواردیولا: بازی با لیورپول مهم است اما مثل انتخابات آمریکا همه رای ها باید شمرده شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: بازی با لیورپول مهم است اما مثل انتخابات آمریکا همه رای ها باید شمرده شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید