گزینه مجذوب کننده قلعه نویی برای تیم ملی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، از همان روز های ابتدایی انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال و هم چنین خود او، خبر از حضور دستیاری خارجی در ایران بر زبان آوردند. اما از همان ابتدا نیز معین بود که دستیار خارجی بعد از اردوی فروردین ماه و برای اردوی خردادماه، در اردوی تیم ملی حاضر می گردد.

گزینه مجذوب کننده قلعه نویی برای تیم ملی

شب گذشته، اما امیر قلعه نویی در حاشیه دیداری محبت آمیز خبر از حضور دو دستیار خارجی در تیم ملی داد که باعث شده برآورد های زیادی در این خصوص شکل بگیرد.

اواخر فروردین ماه، جلسه ای بین امیر قلعه نویی و مهدی تاج شکل گرفت و تقریباً جزئیات نهایی برای استخدام دستیار خارجی با هماهنگی کامل انجام شد. در ادامه دپارتمان تیم های ملی و دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال وظیفه مذاکره با گزینه های مدنظر را برعهده گرفت.

پیش از این، از سرجیو کاستا و فیلیپ کوئلو پرتغالی، دو دستیار پائولو بنتو در تیم ملی کره جنوبی به عنوان گزینه های اصلی حضور در تیم ملی نام برده می شد که هنوز هم در رادار فدراسیون فوتبال قرار دارند.

اما با این حال، شنیده می گردد که یک مربی اسپانیایی که سابقه دستیاری رافائل بنیتس را در فوتبال اسپانیا و انگلیس دارد، مورد نظر فدراسیون فوتبال قرار گرفته و مقدمات مذاکره با او فراهم شده است.

سه گزینه نهایی از پرتغال و اسپانیا که برای حضور در کادر فنی تیم ملی مد نظر فدراسیون و امیر قلعه نویی قرار دارند و از این جمع در نهایت 2 گزینه کار خود را در ایران شروع می نمایند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "گزینه مجذوب کننده قلعه نویی برای تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه مجذوب کننده قلعه نویی برای تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید