نوستالژی جام جهانی، دژاگه: مقابل آرژانتین بدشانس بودیم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014، زیر نظر کارلوس کی روش پا به رقابت ها گذاشت. ملی پوشان در مرحله گروهی با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم گروه شدند که ملی پوشان در بازی اول مقابل نیجریه، به نتیجه مساوی دست پیدا کردند و مقابل آرژانتین و بوسنی، تن به شکست دادند.

نوستالژی جام جهانی، دژاگه: مقابل آرژانتین بدشانس بودیم

یکی از ملاقات های به یاد ماندنی تیم ملی در جام دنیای برزیل، بازی ایران و آرژانتین است که در آن بازی، تیم ملی با وجود موقعیت های قابل توجهی که در بازی داشت، در نهایت با ضربه غیر قابل مهار لیونل مسی در دقایق سرانجامی، بازی را واگذار کرد تا شاگردان کارلوس کی روش در کمال شایستگی، با شکست از زمین مسابقه خارج شوند.

اشکان دژاگه یکی از بازیکنان برتر ایران مقابل آرژانتین بود. او یکی از موقعیت های طلایی ایران را در این بازی خلق کرد و اگر ضربه سر این بازیکن در دقیقه 67 به گل تبدیل می شد، شاید نتیجه تقابل ایران و آرژانتین به کلی تغییر می کرد. دژاگه بعلاوه می توانست یک پنالتی برای ایران بگیرد، اما داور مسابقه، برخورد این بازیکن با پابلو زابالتا را در دقیقه 54 در محوطه جریمه آرژانتین پنالتی نگرفت.

دژاگه پس از این بازی در تبادل نظر با روزنامه دیلی استار انگلیس، با اشاره به اینکه تیم ملی مقابل آرژانتین نتوانست به نتیجه دلخواه خود برسد، گفت: پس از شکست برابر آرژانتین ناراحت بودم. بازی خیلی بد برای ما به سرانجام رسید. به عنوان یک تیم، ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم دفاع تیمی زیبایی را به نمایش بگذاریم. هدفمان این بود که بازی را برای آرژانتین سخت کنیم. با کمی شانس می توانستیم این بازی را ببریم یا حداقل یک تساوی بگیریم. ما علاوه بر اینکه خوب دفاع کردیم خوب هم حمله کردیم. من فکر می کنم مهم ترین موضوع بازی با آرژانتین همین بود. خیلی بدشانس بودیم که نتوانستیم برابر آرژانتین به نتیجه دلخواه برسیم.

دژاگه درباره گلزنی لیونل مسی به تیم ملی گفت: نمی توانم فکری را که در ذهنم در لحظه گلزنی مسی گذشت، به شما بگویم. او قطعا یکی از برترین بازیکنان دنیا است و تعجبی ندارد که بازیکنان بزرگ چنین لحظاتی را رقم بزنند. امیدوارم که به دنیا نشان داده باشیم که ایران از استعداد فوتبالی بالایی برخوردار است.

منبع: فرارو

به "نوستالژی جام جهانی، دژاگه: مقابل آرژانتین بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوستالژی جام جهانی، دژاگه: مقابل آرژانتین بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید