مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اخراج جاسوس هواوی در لهستان تا کنترل بازی های دیجیتال با حرکات چشم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اخراج جاسوس هواوی در لهستان تا کنترل بازی های دیجیتال با حرکات چشم

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اف بی آی با ارسال بیانیه ای به تمامی شرکت نمایندگان در نمایشگاه CES2019 هشدار داد که مراقب تله های پیش روی خود باشند. تله هایی که می توانند جاسوسی را هم شامل شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

غول فناوری چین که روزهای سختی را می گذراند تصمیم گرفته با یک اقدام ضربتی کارمند خطا کار خود را ادب کند. بر این اساس شرکت هواوی یکی از مدیران ارشد خود را که به جرم جاسوسی درلهستان دستگیر شده اخراج کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برآورد شده است که در 25 سال گذشته فراوری جهانی شیر 61 درصد افزایش یافته است (به طور میانه 2 درصد در سال) و تا سال 2025 این افزایش 177 میلیون تن خواهد بود.بنابراین می توان گفت ورود هوش مصنوعی به این حوزه حائز اهمیت بسزایی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دارا خسروشاهی، مدیر عامل شرکت اوبر می گوید هنوز تصمیم نگرفته که اولین عرضه سهام عمومی شرکت خود را در سال 2019 انجام دهد یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر در زندگی خود در پی آرامش هستید و تصور می کنید ترکیب تکنولوژی و آرامش غیر ممکن است سخت در اشتباهید.دستگاه هوشمند ویژه مدیتیشن Muse2 یک دستگاه ویژه برای ایجاد آرامش در زندگی شماست که می تواند برایتان ساعاتی بی دغدغه فراهم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

همزمان با توسعه آزمایش استفاده از خودروهای خودران در سفرهای جاده ای، بسیاری از مردم نگرانی هایی در خصوص این نوع خودروها دارند. این در حالی است که قرار است خودروهای خودران سفرهای جاده ای را تسهیل نمایند و آرامش را به شهروندان شهرهای پرجمعیت هدیه نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هدست تازه برند HTC به کاربران این امکان را می دهد که همه چیز را با چشمان خود انتخاب نمایند. درواقع این هدست به طور مخصوص برای گیمرها و بازیکنان حرفه ای طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اخراج جاسوس هواوی در لهستان تا کنترل بازی های دیجیتال با حرکات چشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اخراج جاسوس هواوی در لهستان تا کنترل بازی های دیجیتال با حرکات چشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید