صابر ابر: من یک خوشبختی دارم که با آتیلا پسیانی معاشرت می کنم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، صابر ابر، یکی از هنرمندان جوانی که با آتیلا پسیانی آمد و شد و همکاری دارد، به مناسبت زادروز این هنرمند، از پسیانی به عنوان مردی یاد نموده که زندگی و بازی را بلد است و مرد رنگ ها و مزه هاست.

صابر ابر: من یک خوشبختی دارم که با آتیلا پسیانی معاشرت می کنم

صابر ابر، یکی از هنرمندان جوانی که با آتیلا پسیانی آمد و شد و همکاری دارد، به مناسبت زادروز این هنرمند، از پسیانی به عنوان مردی یاد نموده که زندگی و بازی را بلد است و مرد رنگ ها و مزه هاست.

این بازیگر در صفحه شخصی خود درباره آتیلا پسیانی، بازیگر و کارگردان تئاتر و موسس گروه تئاتر بازی نوشته است:

آتیلا مردی که بازی می نماید و همبازی های جوان را راه می دهد. آتیلا کسی است که به خیلی از ما یاد داد زندگی یک بازی ست. مردی که رنگ ها و مزه ها را می شناسد. آتیلا زندگی را بلد است. غذای خوشمزه را از غذای بدمزه تشخیص می دهد و تعیین و روراست می گوید: عجب مزه ای دارد صابر! یا می گوید این مزه به دردبخور نیست. یاد آدم نمی ماند. این غذا فقط سیر می نماید.

آتیلا به من یاد داد نباید برای سیر کردن شکم، غذا خورد. باید برای لذت بردن، چیزی را ساخت. اینکه چقدر و چه کسانی دوستش داشته باشند، مهم نیست. مهم، لذت تجربه تازه است، در تئاتر همین بوده و هست.

آتیلا پسیانی و صابر ابر در نمایش کالیگولا کار همایون غنی زاده

هر وقت و هر بار با هم هستیم، درباره اینکه کی همدیگر را برای غذای تازهی که کشف کردیم و باید تستش کنیم، دعوت کنیم، حرف می زنیم. اینکه ترجمه تازهی از فلان نمایشنامه درآمده و باید خواند و کیفش را برد. به ما چه که فلانی، فلان چیز را گفته. ما باید خوشی کنیم و بسازیم.

من از آتیلا یاد گرفتم حرف باد هواست... باید شنید و نشنید.

یک شب دوتایی در استخر تا صبح حرف زدیم و من مدام از کارگاه نمایش و آدم های کارگاه نمایش می پرسیدم و آتیلا با هزار شوق تک تک آنها را تعریف می کرد و از تاثیرشان بر خودش می گفت.

آتیلا تکلیفش روشن است. هیچوقت برای خوشی های دروغین دست نمی زند. آتیلا یک نقطه مهم در زندگی خیلی از ماست، خیلی از ما که عاشق تئاتر و بازیگری هستیم.

آتیلا مرد مزه ها و دیتیل ها و رنگ هاست. من یک خوشبختی دارم ، من با آتیلا معاشرت می کنم. نعمت داشتن کسی که بازی را بلد است.

آتیلا پسیانی دهم اردیبهشت ماه سال جاری 66 ساله شد.

منبع: عصر ایران

به "صابر ابر: من یک خوشبختی دارم که با آتیلا پسیانی معاشرت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صابر ابر: من یک خوشبختی دارم که با آتیلا پسیانی معاشرت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید