سری شیائومی 13 ممکن است با نام شیائومی 14 روانه بازار گردد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، آن طور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد در آینده نزدیک از سری تازه گوشی های پرچم دار شیائومی 13 که از تراشه تازه و تازه معرفی شده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرند، رونمایی کند. تا به امروز شایعات متعددی حاکی از آن بود که سری شیائومی 13 از دو گوشی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تشکیل می گردد. با این حال، شواهد تازهی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده نشان می دهد که این گوشی های هوشمند را می توان شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو نامید. در واقع به نظر می رسد که سری شیائومی 13 ممکن است با نام شیائومی 14 به کاربران معرفی گردد.

سری شیائومی 13 ممکن است با نام شیائومی 14 روانه بازار گردد

یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو تصاویری از جعبه های سری شیائومی 14 را به اشتراک گذاشته که درون یک باکس قرار گرفته اند. علاوه بر این، تصویر دیگری که در ویبو در حال دست به دست شدن است به تعیینات کلیدی این گوشی هوشمند پرچم دار اشاره می نماید. این تصویر در واقع اسکرین شاتی است که از بخش تعیینات گوشی هوشمند شیائومی 14 با شماره مدل 2211133C منتشر شده است.

طبق اطلاعات درج شده در این تصویر، سیستم عامل اندروید 13 روی گوشی هوشمند شیائومی 14 به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 14.0.2.0 را اجرا خواهد نمود. بعلاوه پک امنیتی ماه اکتبر نیز روی آن نصب شده است. همانطور که اشاره شد، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند به انجام وظیفه خواهد پرداخت و 12 گیگابایت حافظه رم نیز این گوشی را همراهی خواهد نمود.

البته باید اشاره کنیم که صحت این تصاویر هنوز تعیین نشده است. از این رو، بهتر است منتظر گزارش های دقیق تر این شرکت باشیم تا ببینیم آیا گوشی های پرچم دار بعدی این غول چینی، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو خواهند بود یا خیر. با این حال، این احتمال وجود دارد که شیائومی عدد 13 را برای گوشی های پرچم دار خود نادیده بگیرد، زیرا در بعضی کشورها از عدد 13 به عدد شوم یاد می گردد.

طبق خبرهای منتشر شده قبلی ، شیائومی میخواهد در تاریخ 1 دسامبر (10 آذر پیش رو) از گوشی های تازه پرچم دار خود به عنوان نخستین پرچم دارهای مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی کند. انتظار می رود این سری متشکل از دو گوشی هوشمند باشد، مدل استاندارد با صفحه نمایش 6.26 اینچی و دیگری (مدل پرو) با صفحه نمایش 6.7 اینچی. بعلاوه گفته می گردد که هر دو گوشی هوشمند رابط کاربری تازه MIUI 14 شیائومی را اجرا می نمایند. گزارش های اخیر نشان می دهد که این شرکت ممکن است به زودی عرضه جهانی این گوشی های هوشمند خود را نیز شروع کند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری شیائومی 13 ممکن است با نام شیائومی 14 روانه بازار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری شیائومی 13 ممکن است با نام شیائومی 14 روانه بازار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید