دختری به نام آهو به آی فیلم می آید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی دختری به نام آهو از امروز روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی می رود.

دختری به نام آهو به آی فیلم می آید

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، با اتمام مجموعه تلویزیونی کهنه سوار به کارگردانی زنده یاد اکبر خواجویی، سریال دختری به نام آهو به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

این سریال در سال 1391 فراوری شده و فیلمنامه آن به وسیله هادی کریمی به نگارش درآمده است. بعلاوه تهیه کنندگی سریال دختری به نام آهو برعهده علیرضا داوری و محمدحسین قره تپه بوده و زندگی خانواده ای پر جمعیت را روایت می نماید.

در این سریال بازیگرانی چون؛ بهزاد فراهانی، زنده یاد سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی و میرطاهر مظلومی به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

داستان سریال دختری به نام آهو درباره مردی به نام آقا مرتضی حشمت است که چهار پسرش ازدواج نموده اند و تمام آنها صاحب پسر شده اند. آقا مرتضی که خیلی دوست دارد نوه دختری داشته باشد به تکاپو می افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را که به تازگی از سربازی آمده است، مهیا کند. اما آماده کردن چنین مقدماتی آنقدرها هم که او فکر می نماید کار ساده ای نیست.

سریال دختری به نام آهو، هر روز ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی خواهد رفت و تکرار آن فردای همان روز در ساعات 01:00 بامداد و 09:00 پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دختری به نام آهو به آی فیلم می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختری به نام آهو به آی فیلم می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید