خبرنگاران 360 هزار لیتر محلول ضدعفونی در آستارا فراوری شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، آستارا - خبرنگاران - فرماندار آستارا از فراوری 360 هزار لیتر آب ژاول یا محلول ضدعفونی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری این شهرستان برای گندزدایی معابر و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران 360 هزار لیتر محلول ضدعفونی در آستارا فراوری شد

حسن رستم زاد روز پنجشنبه در فرمانداری آستارا گفت: خودکفایی در فراوری مایع ضدعفونی، عمل به شعار سال است و شرکت آب و فاضلاب شهری تا به امروز 35 هزار لیتر محلول ضدعفونی را به شبکه بهداشت، شهرداری ها و دهیاری ها داده و 92 هزار لیتر را به مرکز استان ارسال نموده است.

وی همکاری مردم در خانه نشینی در روز طبیعت را مطلوب توصیف کرد و این اقدام را در قطع زنجیره شیوع کرونا موثر دانست.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت نموده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 360 هزار لیتر محلول ضدعفونی در آستارا فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 360 هزار لیتر محلول ضدعفونی در آستارا فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید