خبرنگاران کرونا در کالیفرنیا نفس می برد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران- خبرنگاران- به دنبال گسترش شیوع ویروس کرونا در کالیفرنیا تا به امروز نزدیک به دو میلیون و 500 هزار نفر در این ایالت به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و 22 هزار نفر در کالیفرنیا به علت ابتلا حاد به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

خبرنگاران کرونا در کالیفرنیا نفس می برد

به گزارش بامداد شنبه وبلاگ آمیتیس تک از روزنامه گاردین، از آنجا که ویروس کرونا در کالیفرنیا در حال خارج شدن از کنترل است، کارکنان مراکز درمانی هشدار می دهند که به طور فزاینده ای برای ادامه کار کوشش می نمایند اما ممکن است با کاهش تخت های مراقبت های ویژه، بستری بیماران به طور جیره بندی صورت بگیرد.

فرایند بستری مبتلایان کرونا در کالیفرنیا بعد از تعطیلات سال نو میلادی و جشن های شکرگزاری افزایش یافته است و شمار بی سابقه ای از بیماران در حال جان باختن هستند.

مقامات بهداشتی کالیفرنیا بیان کردند که تنها در روز پنجشنبه 583 مورد مرگ و میر به ثبت رسیده و آمار مرگ و میر در 24 ساعت گذشته به یک هزار و 42 نفر رسیده است.

فرایند بستری بیماران کرونایی نیز در کالیفرنیا افزایش یافته و هم اکنون نزدیک به 22 هزار نفر در بیمارستان ها بستری هستند و انتظار می رود در اوایل ماه فوریه (بهمن) شمار افراد بستری شده در بیمارستان ها به 30 هزار نفر برسد.

افزایش شیوع کرونا در آمریکا تنها مختص ایالت کالیفرنیا نیست و در دیگر ایالت ها نیز شرایط بیمارستان ها تعریفی ندارد.

دانشگاه جان هاپکینز آدینه شب بیان کرد که در 24 ساعت گذشته برای اولین بار چهار هزار و 85 نفر در ایالات متحده به علت ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

افزایش شمار مرگ و میر و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا یادآور نادیده دریافت هشدارهای بهداشتی در روزهای تعطیلات سال نو میلادی و مراسم کریسمس است.

گفته می گردد به رغم هشدارهای مقامات بهداشتی برای در خانه ماندن در تعطیلات سال نو، مردم آمریکا به دید و بازدیدهای خود ادامه داده و هم اکنون نتایج آن با افزایش مرگ و میر و مبتلایان قابل مشاهده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا 22 میلیون و 137 هزار نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و 374 هزار و 197 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان نیز بیش از 13 میلیون و 143 هزار نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا در کالیفرنیا نفس می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در کالیفرنیا نفس می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید