تمام مدل های آیفون 15 با نمایشگر حفره دار عرضه خواهند شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، حفره نمایشگر یکی از مهم ترین تفاوت های بین آیفون 14 و 14 پرو محسوب می گردد. همانطور که انتظار داشتیم مدل های استاندارد بار دیگر با ناچ راهی بازار شدند ولی مدل های پرو از نمایشگر حفره دار بهره می برند. حالا یکی از افشاگران مشهور به نام راس یانگ که تقریبا تمام پیش بینی های او به واقعیت تبدیل شده، گفته که سال آینده تمام مدل های آیفون 15 با نمایشگر حفره دار به دست کاربران می رسند.

تمام مدل های آیفون 15 با نمایشگر حفره دار عرضه خواهند شد

این افشاگر بیشتر خبرهای مربوط به نمایشگر گوشی ها را اعلام می نماید و به همین دلیل در این زمینه منابع زیادی در اختیار دارد. البته او اعلام نموده که گوشی های آیفون 15 و 15 پلاس مانند نسل قبلی مبتنی بر پنل LTPO نخواهند بود و رفرش ریت 120 هرتزی را ارائه نخواهند کرد. به نظر می رسد این موضوع به محدودیت های مربوط به زنجیره تامین برمی شود. بنابراین این دو ویژگی بار دیگر محدود به مدل های پرو آیفون 15 خواهد بود.

به طور کلی با توجه به تغییرات بسیار ناچیر مدل های استاندارد آیفون 14، این دو گوشی مورد نقدها زیادی قرار گرفته اند. طبق گزارش های اولیه، آمار پیش خرید آیفون 14 پلاس بسیار کمتر از انتظارات بوده و آیفون 14 هم چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. بنابراین سال آینده اپل به ناچار برای این دو گوشی باید ویژگی های جدیدی را ارائه کند.

البته با توجه به بهره گیری مدل های پرو آیفون 15 از ویژگی هایی مانند رفرش ریت بالا و نمایشگر همواره روشن، این دو گوشی همچنان نسبت به مدل های استاندارد تمایز قابل توجهی خواهند داشت. مدتی قبل هم مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، گفت که این شرکت میخواهد سال آینده برای مدل های مختلف آیفون 14 تمایز بین آن ها را افزایش دهد. در این میان می توانیم به احتمال بهره گیری آیفون 15 پرو مکس از دوربین پریسکوپی اشاره کنیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مدل های آیفون 15 با نمایشگر حفره دار عرضه خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مدل های آیفون 15 با نمایشگر حفره دار عرضه خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید