تصاویر ، ظاهر جالب مربیان فوتبال جام جهانی ، با تیپ کی روش به کافه ای در میلان بروید و قهوه بنوشید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، روزنامه اتلتیک در گزارش جالبی، به شرایط ظاهری سرمربیان تیم های حاضر در جام جهانی پرداخته است.

تصاویر ، ظاهر جالب مربیان فوتبال جام جهانی ، با تیپ کی روش به کافه ای در میلان بروید و قهوه بنوشید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، زمان زیادی تا شروع دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2022 نمانده است. از گروه دوم این پیکارها، هیچ تیمی در شرایط ایده آل قرار ندارد و هر چهار تیم، شانس صعود به دور بعدی این پیکارها را دارند. امشب از میان ایران، انگلیس، آمریکا و ولز، 2 تیم راهی دور بعد می شوند و 2 تیم باید بلیت بازگشت به خانه را رزرو نمایند.

روزنامه معروف اتلتیک در یادداشتی جالب، به آنالیز تیپ سرمربیان تیم های ملی حاضر در جام جهانی پرداخته که آنالیز شرایط ظاهری مربیان گروه B خالی از لطف نیست:

گرت ساوت گیت، انگلیس

ساوت گیت در سومین آلبوم استودیویی خود حضور دارد. (سومین تورنمنت مهم شامل جام جهانی 2018 و 2022 و یورو 2020) از روزهایی که او جلیقه اش را می پوشید، آنقدر گذشته که حتی ممکن است به سختی او را بشناسید.

او از پوشیدن یک کیسه کاغذی قهوه ای روی سر خود در یورو 96 فاصله زیادی گرفته است. او با قد بلند و با ساعتی از مارک Hublot بر روی مچ خود، راه می رود و برای پوشیدن لباس هایش، از مجموعه مارک های انگلیسی مانند مارکس و اسپنسر استفاده می نماید.

او در این جام جهانی جلیقه اش را از تن درآورده تا بافتنی جدیدی را در قطر بر تن کند.

کارلوس کی روش، ایران

کی روش برای برد حیاتی تیمش مقابل ولز، پیراهن سفید و کراوات طرح دار خود را کنار گذاشت، در حالی که تیم ایران در بازی اول خود برابر انگلیس، با آن لباس ها 6 گل دریافت نموده بود.

او به جای آن، زیر کت و شلوار دریایی خود چه می پوشید؟ کی روش با پوشیدن یک تی شرت سرمه ای با گردنبند طلایی، رویکرد آرام تری در پیش گرفت. سلام هالیوود!

نوع پوشش و شرایط ظاهری او به نحوی است که شما فکر می کنید او در یک کافه در شهر میلان نشسته و مشغول نوشیدن اسپرسوی روز خود است، در حالیکه یک سیگار برگ را نیز در دست دارد.

گرگ برهالتر، ایالات متحده

چیزی که باید در خصوص برهالتر بدانید این است که او کفش های کتانی زیادی را جمع می نماید. حتی بعضی او را در این امر خبره نامیده اند.

کار او برای انتخاب کفش هایش در این جام جهانی سخت خواهد بود. او قبلاً یک جفت کفش مدل A Ma Maniere x Air Jordan 4s را در رنگ Violet Ore پوشیده بود که در آن موقع هنوز عرضه نشده بود.

او آن مردی نیست که یک جفت کفش را زیاد بپوشد، بنابراین وقتی برای بازی تیمش در ملاقات دوم مقابل انگلیس از تونل استادیوم البیت خارج شد، با کفش های تازه ای ظاهر شد. او کتانی های Super x Nike Air Max 98 TL سفید رنگ را به پا نموده بود که زیبا به نظر می رسید.

با این حال، لباس های او از مچ پا به بالا با مجموعه کفش های کمیاب او مطابقت ندارد. او تقریباً لباس های ساده را بر تن می نماید. این نوع پوشش، واقعا ضرر زدن به کفش های کتانی زیبای اوست.

راب پیج، ولز

پیج همچنان مانند یک مربی ورزشی لباس می پوشد، که با توجه به حرفه او بسیار منطقی است. آدیداس اسپانسر تیم ولز است و او با افتخار تمام محصولات آنها را می پوشد. این یکی از برترین ترکیب های ورزشی است که در این جام جهانی دیده ایم.

تیپ و ظاهر او احساس پدرانه ای را القا می نماید، به ویژه زمانی که او را در زمین دیدیم که در حال دلجویی از نکو ویلیامز جوان است که پدربزرگش را در آستانه ملاقات نخست از دست داد.

  • عکس | رونمایی از پیراهن آمریکا برای بازی با تیم ملی | نام ایران روی پیراهن رقیب در جام جهانی

پیج رفیق خوبی به نظر می رسد. کسی که چه در جام جهانی و چه در لیگ برتر ولز مربیگری یک تیم را برعهده داشته باشد، همان شور و اشتیاق را خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، ظاهر جالب مربیان فوتبال جام جهانی ، با تیپ کی روش به کافه ای در میلان بروید و قهوه بنوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، ظاهر جالب مربیان فوتبال جام جهانی ، با تیپ کی روش به کافه ای در میلان بروید و قهوه بنوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید