بازگشت مینی سریال بابانوئل ها

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، بابا نوئل ها در دو قسمت 16 نوامبر در دیزنی پلاس پخش خواهد شد؛ این مینی سریال دنباله ای بر فیلم بابا نوئل 3 در سال 2006 است

بازگشت مینی سریال بابانوئل ها

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تیم آلن کریسمس سال جاری در نقش اسکات کالوین در فصل سوم فیلم بابا نوئل ها (The Santa Clause 3: The Escape Clause) در مینی سریال بابا نوئل ها ظاهر می گردد.

  • درگذشت یکی از کهنسال ترین بازیگران دنیا | بازی در 200 فیلم و سریال تلویزیونی
  • اینفوگرافیک | لوپتو جای پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست را گرفت | انیمیشنی که 20هزار نفر را به سینما کشاند

از آنجایی که بابا نوئل ها 3 در سال 2006 نتوانست نظر مخاطبان را جلب کند، به نظر می رسد دیزنی پلاس ممکن است بسیاری از اشتباه های این فیلم را در مینی سریال نوش اصلاح نموده باشد. کمدی داستان همچنان جریان دارد، بیشتر بازیگران حتی دیوید کرومهولتز پس از ایفای نقش در آخرین فیلم خود در نقش برنارد الف بازگشته اند.

در مینی سریال نو دیزنی پلاس، در کنار آلن، الیزابت میشل در نقش کارول کالوین با نام مستعار خانم کلاوس، آستین کین در نقش بادی کال کالوین کلاوس کوچکترین پسر اسکات، الیزابت آلن دیک در نقش ساندرا کالوین - کلاوس و دیوید کرومهولتز در نقش برنارد الف ظاهر می شوند. بعلاوه کال پن، ماتیلدا لاولر، روپالی رد، دوین برایت، لورا سان جاکومو و پیتون منینگ نقش های مکمل را در باباب نوئل ها بازی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت مینی سریال بابانوئل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مینی سریال بابانوئل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید