پروژه مخفی سپاهان در تعطیلات نیم فصل!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، پس از تعطیلی 18 روزه، تمرینات سپاهان از 24 آبان آغاز شد. مورایس شاگردانش را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می نماید. او در تبادل نظر با ایسنا اعلام نموده بود می خواهد ادامه رقابت های لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد و برای قهرمانی لیگ قدم بردارد.

پروژه مخفی سپاهان در تعطیلات نیم فصل!

محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان در رابطه با هدف طلایی پوشان در ادامه مطرح کرد: نمی توانم پروژه نیم فصل دوم را شرح دهم. این پروژه به سرپرستی مورایس شروع شده است. سپاهان کمترین جا به جایی را خواهد داشت، چون مورایس به بازیکنانش اعتقاد قلبی دارد و همه این بازیکنان براساس تفکر او انتخاب شده اند.

تمرینات سپاهان از 24 آبان در زمین چمن مجموعه باغ فردوس اصفهان پیگیری شد و شاگردان مورایس دو ملاقات محبت آمیز برگزار کردند. تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن و پیروزی 3 بر صفر مقابل سپاهان نوین حاصل کار ملاقات های محبت آمیز طلایی پوشان بود. اعضای این تیم امروز (سه شنبه) برای برپایی اردویی هشت روزه راهی تهران شد و در این مدت دو بازی محبت آمیز مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان برگزار خواهد نمود.

اردوی سپاهانی ها بدون دو ملی پوش این تیم در حالی پیگیری است. پیغام نیازمند و رامین رضاییان در تاریخ 19 آذر به اردوی تیم اضافه می شوند تا مقابل پرسپولیس در ملاقات محبت آمیز در ترکیب طلایی پوشان قرار بگیرند. شاگردان مورایس در هفته دوازدهم لیگ برتر دوشنبه 28 آذر باید در انزلی به مصاف ملوان بروند. آن ها در حال حاضر با 20 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این لیگ قرار دارند.

منبع: فرارو

به "پروژه مخفی سپاهان در تعطیلات نیم فصل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مخفی سپاهان در تعطیلات نیم فصل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید