نماینده مجلس: آمارهای دولت درباره کشوری غیر از ایران است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، مشخص الدین سعیدی گفت: بعضی از آماری که مجموعه های دولتی ارائه می دهند احتمالا درباره کشوری غیر از ایران است چرا که به هیچ عنوان مبتنی بر واقعیت های کشور ما نیست.

نماینده مجلس: آمارهای دولت درباره کشوری غیر از ایران است

به گزارش منیبان؛ درحالی که مقامات دولتی از جمله رئیس جمهور از تحقق وعده های اشتغالزایی دولت سیزدهم خبر می دهند و معاون اشتغال وزارت کار از ایجاد نزدیک به یک میلیون شغل در یک سال گذشته اطلاع داد، مرکز آمار با انتشار گزارشی، صحت این ادعاها را زیر سوال برد. طبق این گزارش 26.4 درصد جمعیت بیکار کشور (بیش از یک چهارم این جمعیت) طی سال گذشته (بهار 1400 تا بهار 1401) از نیروی کار بیکار به نیروی غیرفعال تبدیل شدند.

تعیین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با منیبان درخصوص وعده ایجاد یک میلیون شغل به وسیله دولت رئیسی گفت: بعضی از آماری که مجموعه های دولتی ارائه می دهند احتمالا درباره کشوری غیر از ایران است چرا که به هیچ عنوان مبتنی بر واقعیت های کشور ما نیست.

او ادامه داد: مردم در هیچ زمینه ای رضایت ندارند برای مثال بسیاری از مردم از طرح حذف یارانه های نقدی ناراضی اند.

این نماینده مجلس با اشاره به عدم تحقق ساخت مسکن به وسیله دولت توضیح داد: علاوه بر مسئله ایجاد اشتغال، دولت به وعده خود درباره ساخت یک میلیون مسکن در سال نیز عمل نکرد و همین وعده های عمل نشده باعث نارضایتی مردم شده است.

سعیدی اضافه کرد: دولت وعده رشد 80 درصدی اقتصاد را داده بود که به آن هم عمل نکرد به همین علت می گویم احتمالا درباره کشور دیگری صحبت می نمایند.

منبع: فرارو

به "نماینده مجلس: آمارهای دولت درباره کشوری غیر از ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: آمارهای دولت درباره کشوری غیر از ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید