نتایج یک دارو برای درمان کرونا به زودی اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، محمد طبرسی عضو کمیته علمی مقابله با کرونا در تبادل نظر با خبرنگار مهر گفت: به زودی یک داروی ضد التهاب برای درمان بیماری کرونا که نتایج اولیه آن چاپ می گردد را اعلام خواهیم کرد.

نتایج یک دارو برای درمان کرونا به زودی اعلام می گردد

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه نتایج این داروی ضد التهاب در بیماران نسبتاً موفقیت آمیز بوده که باید جلوتر برویم ببینیم چه اتفاقی می افتد، گفت: این دارو برای بیماران با شرایط شدید است که با این داروی ضد التهاب درمان می شوند؛ تا به امروز نتایج تست این دارو خوب و مثبت بوده است.

طبرسی با اشاره به تعداد افرادی که در این فرایند با داروی ضد التهابی تحت درمان قرار گرفتند، بیان نمود: در مطالعه اول 50 نفر و مطالعه بعدی 120 نفر تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نتایج این طرح به کمیته علمی مقابله با کرونا اعلام می گردد تا بعد از تایید وارد پروتکل درمانی گردد، بیان کرد: یک شرکت داخلی این را دارو را فراوری می نماید که وارد سیستم درمانی گردد.

به گفته عضو کمیته علمی مقابله با کرونا، تا به امروز در ایران رجیستر نبوده اما در خارج از کشور برای درمان بیماران رماتیسمی استفاده می کردند.

رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی در مورد فعالیت های گروه تحقیقاتی در بیمارستان مسیح دانشوری گفت: کار ما بیشتر کلینیکال است و در مورد درمان و پیشگیری، تحقیقات انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه اگر نتیجه این تحقیقات جدیدی که برای داروی ضد التهابی انجام داده ایم وارد پروتکل درمانی گردد برنامه ریزی های دیگری داریم، گفت: قدم بعدی ما این است که ببینیم کدام دارو اثر ضد ویروسی دارد از بین رمدیسیور، فاوی پراویر و اینترفرون کدام بهتر است و بیشتر اثر می نماید؛ این طرح به موازات داروهای التهابی در حال پیش رفتن است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتایج یک دارو برای درمان کرونا به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج یک دارو برای درمان کرونا به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید