مصدومیت رابرت لواندوفسکی جدی نیست؛ خطر از سر بایرن گذشت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم 32 ساله باواریایی ها می تواند لهستان را مقابل بوسنی همراهی کند.

مصدومیت رابرت لواندوفسکی جدی نیست؛ خطر از سر بایرن گذشت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، روبرت لواندوفسکی، مهاجم باشگاه بایرن مونیخ در بازی قبلی لهستان مقابل ایتالیا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 82 از بازی خارج شد. به نقل از کیکر، لهستان و بوسنی فردا در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف هم خواهند رفت. طبق اعلام فدراسیون فوتبال لهستان، اسکن ها نشان می دهند که مچ پای لواندوفسکی دچار آسیب دیدگی و مصدومیتی نشده است و فقط کمی کبود شده است. اکنون مهاجم باواریایی ها تحت درمان است و هنوز هم قادر به همراهی لهستان در بازی مقابل بوسنی خواهد بود اما در این مسابقه باید کار را از روی نیمکت شروع کند.

شب گذشته لهستان و ایتالیا در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه تساوی 0-0 به سرانجام رسید. به نقل از Polsat Sport، روبرت لواندوفسکی، مهاجم باشگاه بایرن مونیخ در بازی شب گذشته لهستان با ایتالیا دچار مصدومیت شد و در دقیقه82 از بازی خارج شد. اکنون یاکوب کیاتکوفسکی، سخنگوی تیم ملی لهستان در این رابطه می گوید: پای روبرت (لواندوفسکی) دچار یک آسیب دیدگی شده است. گفتن این که مصدومیت روبرت وخیم است، جمله اغراق آمیزی می باشد اما او احساس درد داشت. امروز اسکن های بیشتری انجام خواهد شد و سعی می کنیم که با یک جلسه فیزیوتراپی، او را برای بازی روز چهارشنبه با بوسنی آماده کنیم. زمان کوتاهی تا این مسابقه باقی مانده است و او درد شدید را تحمل می نماید اما خود روبرت گفت که شرایط بهتری نسبت به شب گذشته دارد. شرایط بهبودی روبرت به زودی معین خواهد شد. ما هر کاری که بتوانیم را انجام می دهیم تا روبرت بتواند بازی کند اما فقط 2 روز تا بازی با بوسنی باقی مانده است.

کابوس مصدومیت بازیکنان در بازی های ملی همواره یکی از مسائل عظیم سرمربیان رده باشگاهی بوده و اخیرا خبر آسیب دیدگی رابرت لواندوفسکی باعث نگرانی کادر فنی بایرن مونیخ شده بود. اما فدراسیون فوتبال لهستان با انتشار بیانیه ای اعلام نمود خطر عظیمی این مهاجم 32 ساله را تهدید نمی نماید.

رابرت لواندوفسکی در ددار ابتدای هفته تیم ملی لهستان مقابل ایتالیا دچار مصدومیت مچ پا شده و در دقاق سرانجامی میدان را ترک کرد. در حالیکه در ابتدا به نظر می رسید این بازیکن چند روز روزی قادر به بازی کردن نباشد، کادر پزشکی لهستان مدعی شد رابرت لواندوفسکی مصدوم نشده و تنها دچار کوفتگی شده است. البته کادر فنی لهستان برای رعایت احتیاط احتمالا در بازی فرادا شب برابر بوسنی به این مهاجم گلزن استراحت خواهد داد و رابرت لواندوفسکی کار را از روی نیمکت شروع خواهد نمود.

این بهترین خبر برای هانسی فلیک در جریان مقطع سخت پیش رو حواهد بود. به زودی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شروع خواهد شد و بایرن مونیخ تا حدود دو هفته دیگر باید در ملاقاتی حساس و سخت به مصاف اتلتیکومادرید برود. بدین ترتیب خطری رابرت لواندوفسکی را تهدید نمی نماید و او از همان شروع دوباره بازی های باشگاهی قادر به حضور در ترکیب بایرن مونیخ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مصدومیت رابرت لواندوفسکی جدی نیست؛ خطر از سر بایرن گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت رابرت لواندوفسکی جدی نیست؛ خطر از سر بایرن گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید