محدودیت های تازه آلمان برای ورود ایرانی ها ، بیانیه وزیر امور خارجه آلمان ؛ تنها به بعضی ایرانی ها اجازه ورود می دهیم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، وزیر امور خارجه آلمان امروز در بیانیه ای از تصمیم این کشور برای اعمال محدودیت هایی علیه بعضی افراد ایرانی مشمول تحریم های اتحادیه اروپا برای ورود به این کشور اطلاع داد.

محدودیت های تازه آلمان برای ورود ایرانی ها ، بیانیه وزیر امور خارجه آلمان ؛ تنها به بعضی ایرانی ها اجازه ورود می دهیم

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک آنلاین به نقل از رویترز، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان امروز در بیانیه ای گفت که این کشور قرار است در پاسخ به شرایط حقوق بشر در ایران، محدودیت هایی فراتر از بسته تحریمی اتحادیه اروپا برای بعضی افراد ایرانی جهت ورود به این کشور ایجاد کند.

طبق این بیانیه، در آینده، ویزا ملی این کشور تنها برای افراد دارنده گذرنامه خدماتی و دیپلماتیک و فقط در صورتی که مطلقا ضروری باشد، صادر خواهد شد. علاوه بر این، محدودیت های بیشتری علیه اعضای سازمان های ایرانی لیست شده به وسیله اتحادیه اروپا اعمال خواهد شد.

بربوک در ادامه اداعاهای مداخله جویانه اش درباره امور داخلی ایران، در این بیانیه گفت: نمی توان با کشوری که با این بی حرمتی به حقوق بشر شهروندان خودش را تهدید می نماید روابط دوجانبه ای عادی داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "محدودیت های تازه آلمان برای ورود ایرانی ها ، بیانیه وزیر امور خارجه آلمان ؛ تنها به بعضی ایرانی ها اجازه ورود می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های تازه آلمان برای ورود ایرانی ها ، بیانیه وزیر امور خارجه آلمان ؛ تنها به بعضی ایرانی ها اجازه ورود می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید