فینال جام حذفی شاید بدون تماشاگر

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، فینال جام حذفی در حالی از تبریز به تهران منتقل شده که هنوز شورای تامین استان تهران با حضور تماشاگران در بازی فینال موافقت نکرده است.

فینال جام حذفی شاید بدون تماشاگر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آمیتیس تک، تیم های نساجی و آلومینیوم هفتم اردیبهشت ماه در استادیوم آزادی فینال جام حذفی را برگزار می نمایند. سازمان لیگ اعلام نموده دو باشگاه که اتفاقاً هر دو از تیم های محبوب شهرستانی هستند روی هم می توانند 35 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی داشته باشند اما دقایقی قبل نظری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ادعا کرد تا این لحظه شورای تامین تهران با حضور تماشاگران در استادیوم آزادی موافقت ننموده و محتمل است این بازی بدون تماشاگر باشد.

طرفداران نساجی و آلومینیوم آماده می شوند از قائمشهر و اراک و سایر شهرهای دو استان مازندران و مرکزی خودشان را به تهران برسانند و تماشاگر فینال جام حذفی باشند اما این خبر بد که البته هنوز به صورت رسمی از سوی شورای تامین استان تهران اعلام نشده، برای آنها نگران نماینده است.

رسانه طرفداری امیدوار است با هماهنگی سازمان لیگ و شورای تامین استان تهران مجوز حضور 35 هزار طرفدار فوتبال در استادیوم آزادی فراهم گردد تا دو تیم محبوب نساجی قائمشهر و آلومینیوم اراک یک فینال باشکوه را در حضور طرفداران خود به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فینال جام حذفی شاید بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال جام حذفی شاید بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید