فعالیت مجلس ونزوئلا تا دستیابی به انتخابات آزاد،ادامه می یابد!

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، خوان گوایدو سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا امروز یکشنبه در پیامی توییتری ادعا کرد: امروز، مجلس شورای ملی ونزوئلا به دفاع از ملت و قانون اساسی ادامه خواهد داد و فعالیت مجلس تا زمان دست یابی به انتخابات آزاد ادامه خواهد داشت!

فعالیت مجلس ونزوئلا تا دستیابی به انتخابات آزاد،ادامه می یابد!

نهاد مدیریت انتخابات در ونزوئلا اخیراً گفت که حزب حاکم سوسیالیست به رهبری نیکولاس مادورو برنده انتخابات مجلسی ششم دسامبر با مشارکت 107 حزب و انجمن سیاسی در این کشور شده است.

گفتنی است، سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا پیشتر به کودتای نافرجامی نیز علیه نیکولاس مادورو دولت قانونی و منتخب این کشور مبادرت ورزیده بود.

در همین رابطه، خوان گوایدو سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا سال گذشته و پس از بازگشت از دوره گردی آمریکائی- اروپائی خود با خشم مردم و کارکنان فرودگاه بین المللی سیمون بولیوار در کاراکاس روبرو شد.

بر اساس اعلام خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا که با نادیده دریافت حکم دادگاه مبنی بر ممنوع الخروج بودن خود از ونزوئلا خارج و به کلمبیا، آمریکا، کانادا و چند کشور اروپائی سفر کرده بود، در بازگشت به ونزوئلا مجبور شد از میان معترضانی عبور کند که به حاصل سفر او که تحریم های جدیدی علیه کشورشان بود معترض بودند.

معترضان مردمی و کارکنان فرودگاه علیه وی فریاد می زدند: گوایدو فاشسیت، از اینجا گمشو، قاتل.. قاتل، بی حیا، تو از کشور رفتی تا به ما حمله کنی، تو داری کشورت را می فروشی.

وی در خیانتی آشکار به کشورش در جمع نمایندگان مجلس اروپا در بروکسل از این بلوک خواست تا از طریق تحریم، فشار به دولت نیکلاس مادورو نخست وزیر قانونی و منتخب کشورش را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فعالیت مجلس ونزوئلا تا دستیابی به انتخابات آزاد،ادامه می یابد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مجلس ونزوئلا تا دستیابی به انتخابات آزاد،ادامه می یابد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید