شعبانی بهار: احداث خوابگاه بهترین اتفاق برای تیراندازی با کمان در سال 99 بود

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان احداث خوابگاه را بهترین اتفاق برای این رشته در سال 99 عنوان کرد.

شعبانی بهار: احداث خوابگاه بهترین اتفاق برای تیراندازی با کمان در سال 99 بود

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آمیتیس تک، در خصوص بهترین اتفاقات تیراندازی با کمان در سال 99 گفت: احداث خوابگاه کمانداران در سال 99 که با حضور وزیر ورزش و جوانان در روزهای پایانی سال افتتاح شد بهترین اتفاق برای این رشته بود.

وی افزود: بدترین اتفاق در سال گذشته لغو شدن مسابقات بین المللی از جمله المپیک و تعویق یک ساله این مسابقات بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطر نشان کرد: بهترین اتفاق در سال جدید این است که بتوانیم در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پیروز شویم و تعداد سهمیه ها را افزایش بدهیم و در المپیک و پارالمپیک کاروان ایران در کسب مدال های خوش رنگ عملکرد خوبی داشته باشد و ورزشکاران کشورمان با دست پر از توکیو بازگردند و دل ملت ایران را شاد کنند.

شعبانی بهار با اشاره به برگزاری بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه گفت: امیدوارم در بازی های کشورهای اسلامی تیم های ریکرو و کامپوند به خوبی بدرخشند و مدال های خوش رنگی را کسب کنند. همچنین آرزو می کنم آینده سازان ورزش در مسابقات جوانان عملکرد قابل قبولی داشته باشند. علاوه بر این رویدادها کمانداران کشورمان باید خود را برای حضور در یونیورسیاد آماده کنند. در نهایت نیز تلاش می کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا ازنام و قدمت این رشته در کشورمان دفاع کنیم.

وی در پایان گفت: برای کشورم در سال 1400 آرزو می کنم که کرونا از بین برود و باعث شود که در اقتصاد سیاست و مسائل اجتماعی کشور شاهد گشایش باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شعبانی بهار: احداث خوابگاه بهترین اتفاق برای تیراندازی با کمان در سال 99 بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: احداث خوابگاه بهترین اتفاق برای تیراندازی با کمان در سال 99 بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید