شرایط تراکتور بهتر می شود، فولاد موقعیت خاص گلزنی نداشت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، ارطغرول ساغلام پس از شکست دو بر یک تراکتور مقابل فولاد در نشست خبری گفت: به خاطر شرایطی که در لیگ داریم باید بازی امروز را می بردیم. در اوایل مسابقه به دلیل وزش باد شدید نگرانی ما بیشتر شد. زیرا تیم ما که باید در زمین خودش بازی می کرد، صاحب توپ می شد و به بازی جهت می داد. اگر بازی را به دو نیمه تقسیم کنیم فولاد در نیمه اول به دلیل وزش باد بهتر بود؛ اما در نیمه دوم تیم ما به دلیل تعویض هایی که انجام دادیم و سازمان یافته تر شدیم، بهتر شدیم.

شرایط تراکتور بهتر می شود، فولاد موقعیت خاص گلزنی نداشت

وی اضافه کرد: امروز مقابل ما تیمی قرار داشت که زمان طولانی است که بازیکنانش با هم هستند و هماهنگی دارند. سازماندهی تیمی شأن خوب بود زیرا آنها مدت ها با هم بازی کرده اند. وقتی بازی را کلی نگاه کنیم می بینیم موقعیت خاصی روی دروازه تراکتور ایجاد نشد و به جز دو گلی که خوردیم، تقریباً دروازه بان ما توپ خاصی را نگرفت. در چنین مسابقه ای دو گل خوردیم. گل اول فولاد خیلی زیبا بود.

سرمربی تیم تراکتور مطرح کرد: در صحنه گل دوم باید بیشتر مسئولیت پذیر بودیم. بعد از آن هم دروازه بان ما هیچ توپی را لمس نکرد. شاید بپرسید با این حساب تراکتور قطعاً لایق برد بود اما لایق برد هم نبودیم اما نباید این بازی را می باختیم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام داده و موقعیت های خوبی هم به دست آوردیم؛ اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

ساغلام شرح داد: سعی داریم این مسائل را تصحیح کنیم اما اینکه چه قدر می توانیم اشتباهات را پوشش بدهیم، به مرور معین می شود. مدافعان ما اشتباهات خیلی واضحی انجام دادند. یک تیم در شرایطی که می خواهد تدارک حمله ببیند و کار تهاجمی اش را شروع کند، نباید تا این اندازه توپ از دست بدهد. به ویژه در نیمه اول باید بیشتر از این حاکم و مسلط بر بازی می شدیم. باید در نیمه اول بیشتر موقعیت ایجاد می کردیم که این کار را نکردیم. در نیمه دوم بیشتر موقعیت داشتیم. در نیمه اول فقط یک موقعیت داشتیم که سعید واسعی می توانست گلزنی کند.

وی ادامه داد: شما از من بهتر می دانید که مسائلی داریم و باید برای آنها راه چاره پیدا کنیم. کاری که باید انجام بدهیم این است که از دیدار مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه خوبی بیرون بیاییم و در مدت تعطیلات پس از این مسابقه هم استفاده کنیم. بازیکنان و برادران فوتبالیست ما باید بیشتر مسئولیت پذیر باشند و موضوع را عمیق درک کنند. امیدوارم در بازی پنجشنبه نتیجه خوبی کسب کنیم و تعطیلات پیش رو هم برای رفع برخی مسائل معین کننده است.

سرمربی تراکتور مطرح کرد: هواداران نگران نباشند زیرا تراکتور بهتر از این خواهد شد. به تیم فولاد هم بابت برد تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط تراکتور بهتر می شود، فولاد موقعیت خاص گلزنی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تراکتور بهتر می شود، فولاد موقعیت خاص گلزنی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید