دستور رئیس جمهور به دستگاه های اداری برای فروش اموال مازاد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه های اداری موظفند اموال مازاد را در مدت تعیین شناسایی و قیمت گذاری نمایند و برابر مقررات به فروش رسانند.

دستور رئیس جمهور به دستگاه های اداری برای فروش اموال مازاد

به گزارش تسنیم، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دوشنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار امیدواری کرد برنامه مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه دستگاه ها و قوای کشور هر چه سریع تر اجرایی گردد.

وی گفت: تمام مدیران برای رفع کسری بودجه بدون آثار تورمی باید با وزارت اقتصاد و دارایی برای تأمین بوجه از این طریق همکاری نمایند.

رئیس جمهور بعلاوه اهتمام مسئولان را برای تثبیت قیمت ها و آرامش بازار اقدامی ارزنده و ضروری دانست و خواهان تداوم نظارت دقیق و جدی بر قیمت ها و تنظیم بازار شد.

در این جلسه، وزیر امور اقتصادی و دارایی از راه حل های پیشنهادی برای اجرای برنامه مولدسازی دارایی های دولت به وسیله فروش اموال مازاد با هدف تامین بخشی از منابع بودجه گزارش داد و مقرر شد برای رفع شدن موانع فروش اموال مازاد دولت مجوز های لازم دریافت گردد.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بعلاوه طرح تامین منابع اقتصادی به وسیله تهاتر و با هدف افزایش سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی در حوزه های نفت، نیرو و راه و شهرسازی مطرح و مقرر شد برای تسریع در اجرای این طرح ها، مقررات و آیین نامه های لازم تهیه و به تصویب مراجع ذی صلاح برسد.

در ادامه جلسه گزارشی از شرایط تنظیم بازار و نقش مثبت اجرای طرح های دولت برای تثبیت قیمت ها بویژه اقلام خوراکی ارائه شد که نشان می دهد اجرای طرح سفارش خرید مرغ و تخم مرغ به وسیله سامانه های فضای مجازی و تحویل مستقیم آن به متقاضی در تهران و کرج در ثبات قیمت ها و توزیع، آسان تر، موثر و پیروز بوده است.

منبع: فرارو

به "دستور رئیس جمهور به دستگاه های اداری برای فروش اموال مازاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور رئیس جمهور به دستگاه های اداری برای فروش اموال مازاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید