خبر بد برای پرسپولیس؛ ستاره های تیم در آستانه جدایی

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، قرارداد های کوتاه مدت و جدایی ستاره های تیم های لیگ فزونی به عنوان بازیکن آزاد، موضوعی تازه ای در فوتبال ایران نیست. پرسپولیس که ابتدای فصل احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان را به همین علت از دست داده بود، حالا نگران جدایی مهدی ترابی و میلاد سرلک است. مهمترین بازیکنانی که قراردادشان در انتها فصل تمام می گردد و فعلا، قصدی برای تمدید قرارداد هم ندارند. هر دوی آن ها، به فکر حضور در کشور های تازه هستند و رسیدن پیشنهادات جدی به سرلک، احتمال جدایی او بیشتر نموده است.

خبر بد برای پرسپولیس؛ ستاره های تیم در آستانه جدایی

دو باشگاه قطری، مذاکرات اولیه را برای جذب سرلک شروع نموده اند و به نظر می رسد اولویت او هم، حضور در کشور های حوزه خلیج فارس است. با توجه به قیمت فعلی دلار، در صورت جدی بودن پیشنهادات تیم های قطری پرسپولیس نمی تواند چنین مبلغی را به سرلک پرداخت کند. ترابی بر خلاف سرلک، در پی حضور در فوتبال اروپاست. ترابی پس از حضوری ناموفق در فوتبال قطر، نمی خواهد دوباره این تجربه را تکرار کند و میخواهد در سن 27 سالگی از آخرین فرصت هایش برای لژیونر شدن بهره ببرد. ترابی البته، اختلافات اقتصادی هم بخاطر مطالبات زیاد از پرسپولیس دارد و این موضوع هم، باعث شده فرایند تمدید قراردادش فعلا به بن بست بخورد.

امید پرسپولیس برای حفظ دو ستاره ملی پوش تیمش، به جام جهانی قطر است. جدایی ترابی و سرلک از پرسپولیس و رفتن آن ها به کشور های تازه، ریسک بزرگی در ماه های به جای مانده به جام جهانی محسوب می گردد. هیچکدام از آن ها، جزو ستون های اصلی تیم ملی نیستند که جایگاه تضمین شده ای در فهرست دراگان اسکوچیچ داشته باشند؛ بنابراین حضوری ناموفق و نیمکت نشینی در تیم نو، می تواند شانس حضور در جام جهانی را از آن ها بگیرد. ترابی این فصل، برترین گل ساز لیگ برتر و امتیازآورترین بازیکن پرسپولیس بوده و آن ها، نمی خواهند برای دومین بار ستاره تیم شان را از دست بدهند.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "خبر بد برای پرسپولیس؛ ستاره های تیم در آستانه جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای پرسپولیس؛ ستاره های تیم در آستانه جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید