خبرنگاران مرسوله های پستی کاشان در دوران کرونا سه برابر افزایش یافت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، کاشان - خبرنگاران - رییس اداره پست کاشان از افزایش سه برابری شمار مرسوله های پستی این شهرستان در دوران شیوع ویروس کرونا اطلاع داد و گفت: یک میلیون و 463 هزار و 335 مرسوله پستی، سال 1399 در کاشان ثبت شده است.

خبرنگاران مرسوله های پستی کاشان در دوران کرونا سه برابر افزایش یافت

حسین انصاری مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آمیتیس تک اضافه نمود: از مجموع مرسوله های پستی سال گذشته شامل سفارشی، پیشتاز، ویژه، خرید و فروش اینترنتی و امانات، 594 هزار و 997 فقره صادر و 868 هزار و 338 فقره وارد کاشان شده است.

وی با اشاره به توزیع افزون بر پنج هزار سیم کارت سرپرست خانوارها به منظور اخذ وام حمایتی خانوارها و توزیع 43 هزار و 467 ابلاغیه های دادگستری در سال 99 ادامه داد: پارسال 20 هزار فقره عوارض اصناف شهرداری نیز توزیع شد.

رییس اداره پست کاشان با یادآوری قبول و ارسال محصول های بومی شامل گل و گلاب و عرقیات گیاهی در قالب افزون بر سه هزار مرسوله گفت: هفت هزار و 694 فقره نتایج آزمایش های مواد مخدر روان گردان قبول و توزیع شد.

به گفته وی، توزیع یکهزار و 640 اظهارنامه مالیاتی خودرو و واگذاری افزون بر 233 فقره صندوق های هوشمند شخصی به متقاضیان را از دیگر اقدام های اداره پست کاشان در سال گذشته برشمرد.

رییس اداره پست کاشان با اشاره به موفقیت های کاشان از لحاظ شاخص های ترافیک کیفیت و هزینه خاطر نشان کرد: مجموعه پست شهرستان با کوشش شبانه روزی در دوران سخت کرونا در تمامی شاخص ها در بخش قبول و توزیع مرسوله ها و رهسپاری طبق سنجه های ابلاغی در جایگاهی مطلوبی در استان و کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اداره پست کاشان در سال 1400 با استفاده از ظرفیت های موجود برای رسیدن به اهداف جدید اقدام به ارایه خدمات نوین را در دستور کار قرار داد.

انصاری مقدم اضافه نمود: توسعه خدمات اینترنتی، قبول و توزیع محصولات استراتژیک (گلاب و عرقیات گیاهی) در راستای حمایت از تولیدات محلی، ارتقای سرویس پست رستانت و ارایه خدمات نیابتی از جمله خدمت های نوین اداره پست کاشان در امسال است.

رییس اداره پست کاشان با اشاره به راه اندازی سرویس پست ویژه تحویل در باجه تهران گفت: مشتریان می توانند مرسوله خود را در باجه های پستی اصفهان و شهرستان های تابعه، تحویل و گیرنده تا ساعت 10 صبح روز بعد در تهران چهار راه لشکر منطقه پستی جنوب غرب تحویل بگیرد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 364 هزار نفر در فاصله حدود 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

اداره پست کاشان یکی از قدیمی ترین اداره های این شهرستان است که 18 دفتر پیشخوان خدمات دولت فعال، 6 نمایندگی پست شهری، 28 نمایندگی پست روستایی، 2 واحد پست شهری و 28 دفتر آی سی تی روستایی را تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مرسوله های پستی کاشان در دوران کرونا سه برابر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرسوله های پستی کاشان در دوران کرونا سه برابر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید