خبرنگاران حضور احتمالی ستاره سابق استقلال در لیگ یک فرانسه

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران- خبرنگاران- کاوه رضایی مورد توجه باشگاه نانت فرانسه قرار گرفته و ممکن است فصل بعد در این تیم توپ بزند.

خبرنگاران حضور احتمالی ستاره سابق استقلال در لیگ یک فرانسه

کاوه رضایی در این فصل از مسابقات لیگ بلژیک در لباس شارلوا عملکرد بسیار خوبی داشت. با این حال او به صورت قرضی برای این تیم بازی کرد و به همین دلیل با اتمام مسابقات ژوپیلرلیگ به کلوب بروژ بازگشت.

باشگاه بروژ اما گویا به دنبال فروش کاوه رضایی است. شارلوا که قصد داشت ستاره سابق استقلال را نگه دارد توان خرید دائمی او را ندارد و به همین دلیل باشگاه بروژ به دیگر گزینه ها فکر می نماید. یکی از این گزینه ها تیم نانت فرانسه است.

نانت که در سطح اول فوتبال فرانسه و در لوشامپیونا حضور دارد در فصلی که به صورت نیمه تمام به خاتمه رسید در رده سیزدهم نهاده شد. چند روزنامه بلژیکی و فرانسوی این شایعه را مطرح و اعلام نموده اند که این انتقال ممکن است نهایی گردد.

سایت فوتبال پریمور همچنین بیان کرد: در شرایط عادی تمرینات کلوب بروژ هفته آینده شروع می گردد. در صورتی که مهاجم 28 ساله زیر نظر فیلیپ کلمان، سرمربی تیم شانس جدیدی پیدا کند، احتمالا در تیم باقی خواهد ماند، اما اگر چنین فرصتی مهیا نگردد، این احتمال هست که به تیم نانت برود.

البته که به جز رضایی یک گزینه دیگر نیز مدنظر باشگاه نانت قرار گرفته است. راهنمایی نانت به عهده کریستین گورکوف فرانسوی و 65 ساله است. فابیو بازیکن اسبق منچستریونایتد نیز در این تیم عضویت دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حضور احتمالی ستاره سابق استقلال در لیگ یک فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور احتمالی ستاره سابق استقلال در لیگ یک فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید