خبرنگاران بحران بهداشت روان، ارمغان دولت ترامپ برای آمریکایی ها

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، تهران - خبرنگاران - آنالیز های به عمل آمده در آمریکا نشان می دهد موجی از عوامل استرس زا که پیامد دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ بوده، شهروندان آمریکا را با بحران بهداشت روان روبرو ساخته است.

خبرنگاران بحران بهداشت روان، ارمغان دولت ترامپ برای آمریکایی ها

به گزارش روز سه شنبه وبلاگ آمیتیس تک، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر گزارش داد: انجمن روان شناسی آمریکا (APA) اظهار داشت که آمریکایی ها با بحران بهداشت روان روبرو اند که این موضوع می تواند سال ها تاثیرات منفی خود بر کشور ادامه داشته باشد.

سی ان ان اضافه کرد: بنابر تحقیقات انجام شده توسط انجمن روان شناسی آمریکا ، بیشترین منبع عامل استرس زا در این کشور همه گیری بیماری کووید-19 است.

بنابراین گزارش 78درصد از شهروندان آمریکایی شیوع این بیماری در آمریکا را مهم ترین عامل استرس عنوان نموده اند.

دکتر تام انگلزبای (Tom Inglesby) از دانشکده بهداشت عمومی جان هاپکینز دراین باره به سی ان ان گفت: آمریکایی ها شاهد آن هستندکه هیچ اقدام موثری از سوی دولت فدرال برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا صورت نمی گیرد.

آرتور ایوانز (Arthur Evans) رئیس انجمن روانشناسی آمریکا درباره بحران روان در آمریکا به این رسانه تصویری آمریکا گفت: با توفانی از عوامل استرس زا در آمریکا روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: عوامل استرس زا از شرایط بحرانی اقتصاد و در آمد خانوارهای آمریکایی گرفته تا نگرانی های آب و هوایی و استرس بیماری کووید-19 جامعه این کشور را تهدید می نماید.

رئیس انجمن روانشناسی آمریکا ادامه داد: اکنون بالاترین سطح میزان استرس در جامعه آمریکا مربوط به انتخابات 2020 آمریکا است، از دموکرات گرفته تا جمهوریخواه و مستقل همگی دچار استرس انتخابات آمریکا هستند که اکنون 68 درصد از جامعه آمریکا دچار استرس برگزاری انتخابات آمریکا است.

شبکه خبری ان.بی.سی نیوز ششم آبان ماه گزارش داد که 62میلیون آمریکایی آرا خود را به صندوق ها ریخته اند، رکورد بی سابقه ای که در مدت مشابه در انتخابات 2016میلادی تنها 12 میلیون آمریکایی در انتخابات زودهنگام آرای خود را به صندوق های رای ریخته بودند.

کارشناسان این موضوع را بیانگر نگرانی شهروندان آمریکایی از شرایط پرالتهاب و بحرانی این کشور می دانند، بحران های همچون شیوع بیماری کووید-19 که شمار مبتلایان به آن در آمریکا از هشت میلیون و 900 هزار نفر عبور نموده و از این تعداد نیز بیش از 231هزار نفر نیز جان باخته اند؛ و اکنون نیز با تهدید و هشدارهای ترامپ روبرو اند که باختن خود در انتخابات هفته آینده را به تقلب در آرا متوجه می سازد، پیامی نهفته که آمریکایی ها را نگران آشوب پس از انتخابات می نماید.

انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهد بود که قرار است در 3 نوامبر 2020 (13 آبان 1399) برگزار گردد، تحلیلگران و ناظران داخلی آمریکا این دوره از انتخابات را یکی از متفاوت ترین دوره های انتخاباتی در تاریخ این کشور می دانند.

***1302**

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بحران بهداشت روان، ارمغان دولت ترامپ برای آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بحران بهداشت روان، ارمغان دولت ترامپ برای آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید