خبرنگاران احتمال وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوای بعضی مناطق خوزستان

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، اهواز - خبرنگاران - هواشناسی خوزستان با هشدار سطح زرد اظهار داشت احتمال وقوع پدیده گرد و غبار محلی و کاهش کیفیت هوای بعضی مناطق ان استان وجود دارد.

خبرنگاران احتمال وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوای بعضی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ آمیتیس تک اضافه نمود:با توجه به وزش باد متوسط تا به نسبت شدید از اواسط وقت امروز شنبه، احتمال رخداد پدیده گرد و غبار محلی و تاثیر توده گرد و غبار عراقی ابتدا در نیمه غربی و سپس در سایر مناطق خوزستان وجود دارد که سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی گفت:با توجه به افزایش غلظت گردوغبار توصیه می گردد بیماران تنفسی، افراد سالخورده و بچه ها از تردد غیرضروری خودداری نمایند.

سبزه زاری اضافه نمود: وقوع رخداد گرد و غار در بیشتر مناطق خوزستان موقتی است و به تدریج آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد شد.

به گفته وی در چند روز آینده بارش موثر و فراگیری در سطح خوزستان پیش بینی نمی گردد ولی احتمال رعد وبرق و بارش خفیف و پراکنده به ویژه در مناطق کوهستانی و مرتفع استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری کاهش موقت دما در خوزستان پیش بینی می گردد، و در این مدت آب های شمال غرب و مناطق ساحلی خوزستان نیز متلاطم و مواج خواهد بود.

سبزه زاری از صیادان و ملوانان خواست سفرهای دریایی خود را تا بهبود شرایط جوی به تاخیر اندازند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران احتمال وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوای بعضی مناطق خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احتمال وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوای بعضی مناطق خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید